Firmy, které potřebují zefektivnit své skladové hospodářství, tak nyní mohou učinit jednoduše a bez velkých počátečních investic prostřednictvím řešení CCV Instantní sklad. Systém pro řízení skladů od společnosti CCV Informační systémy totiž nově využívá platformu Microsoft Azure a je poskytován formou služby. Nové funkce, jako například přehledná vizualizace stavu zásob nebo řízení vychystávání podle priorit včetně optimalizace tras pro vyskladňování zboží, posiluje účel využití CCV Instantního skladu jako snadno nastavitelného systému pro řízení skladového hospodářství.
Kvalita jako služba již 15 let
Již od října mohou všech rozšířených funkcí systému CCV Instantní sklad plně využít stávající i noví uživatelé, pro které je tato služba (SaaS – Software as a Service) dostupná na cloudové platformě Microsoft Azure. Jedním z nich je i spediční společnost Lukáš Kořínek – 2ktransport, která zajišťuje komplexní služby související s kamionovou dopravou, skladováním a skladovou logistikou. Ve vlastních skladovacích prostorách ve Varnsdorfu svým zákazníkům uskladňuje zboží včetně paletizace a kompletace zásilek.
„Zákazníky jsme dokázali oslovit nabídkou standardizovaného řešení pro řízení skladů formou služby, kdy jediné, co potřebují, je připojení k internetu. Jedná se o logickou reakci na požadavky zákazníků, kteří cloudová řešení využívají pro jejich výhody stále častěji. S řešeními formou služby máme více než 15leté zkušenosti, a proto chceme nadále rozšiřovat paletu cloudových služeb, nově s využitím Microsoft Azure. Samotné datové úložiště má přitom skutečně špičkové parametry,“ říká Václav Kameníček, ředitel divize, která se stará o výzkum a inovace ve společnosti CCV Informační systémy.
Konec bloudění i zbytečně dlouhých tras po skladech
Řízení skladu s pomocí řešení Instantní sklad umožňuje nejen přesně evidovat stavy zásob a veškeré logistické informace o skladových položkách, ale také přehledně zobrazovat jejich umístění a v neposlední řadě řídit základní skladové procesy. Pokud logistik potřebuje jeden nebo více regálů či jiných skladovacích míst upřednostnit pro daný typ zboží, pak Instantní sklad sám hlídá tyto parametry v procesu vyskladnění, aniž by si jednotliví skladníci tento požadavek museli pamatovat.
Adresace zboží ve skladu je vedena až do úrovně přihrádky. Systém tak pomáhá optimalizovat procesy spojené s naskladněním a vyskladněním požadovaného zboží. Díky tomu Instantní sklad umí vybírat nejlepší trasy pracovníků pro vyskladňování zboží dle požadavků, které ve vlnách nasbírá na základě objednávek nebo interních požadavků výroby či obchodu. Skladník je při výdeji veden a řízen nejen principem FIFO či jiné aktuální logistické strategie, ale je mu navržena i nejkratší možná cesta, při níž vyskladní vše potřebné. Instantní sklad nejvíce pomůže tam, kde při vychystávání chodí skladníci v dlouhých trasách mezi regály nebo dokonce bloudí po skladu.
Řešení, které poroste s vámi – i kvalitou
Právě v případě skladového hospodářství, kdy se objem logistických či skladových operací může v čase i velmi výrazně měnit, přináší řešení formou služby i další výhody: „Je bezpochyby velkým přínosem, že Instantní sklad doslova roste se zákazníkem tak, jak odpovídá jeho aktuálním potřebám. Tato skutečnost se pak jednoznačně odráží v optimalizaci nákladů na provoz systému,“ doplňuje Kameníček. Zákazníci navíc mají díky využití cloudové platformy Microsoft Azure automaticky k dispozici každou inovaci a tedy i všechny nové funkce.