Capgemini a SAP pomáhají organizacím vylepšit jejich podnikové procesy pomocí generativní AI

Společnost Capgemini dnes oznámila rozšíření svého dlouhodobého strategického partnerství se společností SAP. Jeho cílem je pomoci organizacím řešit kriticky významné podnikatelské výzvy prostřednictvím efektivní implementace generativní umělé inteligence do klíčových procesů a funkcí, jako jsou HR, prodej, nákup a udržitelnost.

Tato nová spolupráce kombinuje vedoucí postavení společnosti Capgemini v oblasti dat a umělé inteligence (AI), její odborné znalosti pro rozsáhlé transformace systémů SAP a její špičková řešení generativní AI spolu s portfoliem SAP Business AI, založeným na SAP Business Technology Platform (SAP BTP), aby pomohla klientům vylepšit jejich nejsložitější podnikové procesy.

V rámci partnerství rozšiřuje Capgemini své specializované Global SAP Center of Excellence (CoE), aby zahrnovalo tři klíčové dimenze, kriticky důležité pro realizaci obchodní hodnoty:
• Vylepšení podnikových procesů pomocí AI a generativní AI: Přizpůsobené, oborově specifické možnosti použití pro zvýšení každodenní produktivity koncových uživatelů a zlepšení rychlosti i kvality rozhodování.
• Zrychlení uvádění produktů na trh: Začlenění akcelerátorů generativní AI do celého životního cyklu projektu v rámci řešení rozsáhlých transformací systémů SAP pro zvýšení efektivity a zkrácení doby uvedení na trh.
• Zvyšování kvalifikace pracovníků: Školení odborníků společnosti Capgemini na řešení SAP o metodách a nástrojích generativní AI společnosti SAP pro rozšíření jejich dovedností. V rámci tohoto partnerství plánuje Capgemini do 1. pololetí roku 2025 zvýšit kvalifikaci 20 000 zaměstnanců.

„Velmi si ceníme toho, že se Capgemini věnuje SAP Business AI. Společně budeme i nadále vylepšovat podnikové aplikace a procesy založené na SAP Business Technology Platform a našich službách AI, aby vyhovovaly potřebám našich klientů. Těší nás, že můžeme rozšířit naše partnerství s Capgemini a společně kombinovat portfolio SAP Business AI s odbornými znalostmi Capgemini v tomto oboru a vytvořit nové a inovativní funkce, které klientům pomohou přehodnotit jejich podnikové procesy,“ řekl Dr. Philipp Herzig, Chief AI Officer společnosti SAP SE.

Společnosti Capgemini a SAP již spolupracují s klienty na využití generativní AI, například při:
• Dosahování cílů udržitelnosti: AI pomáhá prodejcům potravin snižovat plýtvání potravinami proaktivním vytvářením kampaní na produkty, kterým se blíží datum spotřeby.
• Podpora inteligentního nákupu: AI pomáhí přední automobilové organizaci při transformaci její funkce přímého zásobování na proaktivní, na datech založený a agilní proces.
• Rozvoj prodejních funkcí: Vytvoření způsobu použití AI pro zvýšení prodeje v polovodičovém průmyslu pomocí skenování složitých technických dokumentů a proaktivního nabízení nejlepších návrhů klientům.

„Stačilo jen 18 měsíců, aby generativní AI změnila způsob fungování organizací. Společnost Capgemini dále rozvíjí své schopnosti a rozšiřuje partnerskou síť, aby co nejlépe podpořila naše klienty během další vlny této transformační technologie, kdy je rozhodující implementace ve velkém měřítku,“ uvedl Narayanan Balasubramaniam, Global Head of Enterprise Package Based Solutions ve společnosti Capgemini. „Toto rozšířené partnerství se společností SAP pomůže našim klientům efektivně přizpůsobit jejich podnikové procesy a podpoří jejich úspěch v krátkodobém i dlouhodobém horizontu. Díky více než čtyřicetiletým zkušenostem s poskytováním přidané hodnoty k řešením SAP a našemu prokazatelně vedoucímu postavení v oblasti dat a AI se organizace mohou spolehnout na naše odborné týmy, které jim pomohou plně využít potenciál generativní AI a transformovat jejich klíčové podnikové funkce.“

Exit mobile version