TP je používáná zkratka pro technické parametry a tiskové podklady. Znamená to, že tisková a venkovní (outdoor) reklama obsahuje technické specifikace inzerátu (viz níže).
**Tisk:**
titul, ve kterém bude inzerát vytištěn
formát inzerátu (před ořezem, po ořezu, zrcadlo)
tisková metoda (ofset)
jazyk inzerátu
rastr (hustota tiskových čar, bodů na jeden palec)
kvalita obrázků (zpravidla 300 dpi a vyšší)
to, zda má být písmo v křivkách
úhly natočení (představte si, že jednotlivé barvy CMYK jsou tištěny v čarách, které jsou natočeny pod různými úhly)
datum, kdy titul vychází
datum dodání podkladů (deadline není okamžik, kdy se na inzerátu začíná opravdu pracovat)
způsob dodání podkladů e-mail, na který se
**Outdoor:**
celkové rozměry
viditelný rozměr (např. u CLV není vidět celá plocha)
počet dodaných kusů
doporučená rezerva (kusy navíc pro případ poškození vlivem počasí, lidskou činností apod.)
termín výlepu
termín dodání
materiál (papír), gramáž, voděodolnost…
místo, kam se mají podklady dodat