Sales promotion označuje soubor marketingových nástrojů, které nám slouží ke krátkodobé podpoře prodeje. Nejčastěji se jedná o podporu spotřebního zboží. V rámci marketingové strategie se sales promotion časují, tak aby se využilo krátkodobě zvýšeného povědomí o výrobku, např. za pomoci reklamní kampaně. Nejčastěji se využívá cenových nabídek (výprodej, slevy…) a nejčastější podporou ales promotion akcí je televizní reklama nebo inzerce.
Sales promotion
- Categories: Slovník
Související obsah
Ministr kultury nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání
Pavel Houser
23. 11. 2024
Amazon zdvojnásobí investici do firmy Anthropic, konkurenta OpenAI
ČTK
22. 11. 2024
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024