Remarketing je metoda cílení internetové reklamy na určitou předem definovanou skupinu, která již přišla do kontaktu s Vaším produktem (např. návštěvou webu). Mezi základní strategie remarketingu patří oslovování všech skupin (uživatelů), skupin návštěvníků určitých kategorií webu či oslovování s vyloučením současných zákazníků.
Pokud nechcete ztrácet návštěvníky, kteří již Váš e-shop navštívili, je remarketing jedním z nejlepších nástrojů, kterým se jim připomenete. Lidem, kteří už jednou byli na Vašem e-shopu, se po určitou dobu budou zobrazovat reklamy na Váš obchod.
Dynamický remarketing v systému PPC AdWords posunuje toto cílení o další úroveň. Klasický remarketing si pamatuje, že konkrétní člověk navštívil Váš e-shop a bude mu předkládat reklamy, které ho budou upomínat na to, že si chtěl „něco“ koupit na Vašem e-shopu.
Dynamický remarketing rozpozná, jaký produkt si návštěvník prohlížel. Podle toho mu bude nabízet konkrétní produkty. Navštíví-li tedy někdo obchod s elektrem a bude hledat televizi, dynamický remarketing mu nebude nabízet ledničky ani pračky ale právě televize. Dynamicky generované bannery Další výhoda oproti klasickému remarketingu spočívá v tom, že Google AdWords v rámci dynamického remarketingu automaticky vytváří bannery s produkty. Odpadá tedy nutnost platit grafika, který by musel bannery ručně tvořit.