Souhrnný název pro marketingovou komunikaci, charakterizovanou přímým kontaktem mezi zadavatelem a adresátem – buď spočívajícím v přímém, adresném oslovení (např. personifikovaný direct mail, aktivní telemarketing apod.), nebo ve vyvolání přímé reakce adresáta (např. odpovědní zásilka, odpovědní kupóny, teleshopping, neadresný mailing aj.); základním principem přímého marketingu je práce s databázemi klientů či potenciálních klientů, jejich třídění, systemizace a vytěžování (data mining) s cílem učinit nabídku co nejpřesněji vyhovující konkrétní skupině oslovených; přímý marketing je zdrojem customer relationship managementu (CRM).
Přímý marketing
- Categories: Slovník
Související obsah
Ministr kultury nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání
Pavel Houser
23. 11. 2024
Amazon zdvojnásobí investici do firmy Anthropic, konkurenta OpenAI
ČTK
22. 11. 2024
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024