Below-the-line (BTL); hovorové označení pro ty formy marketingové komunikace, jež jsou přesněji zacíleny na konkrétní cílovou skupinu, např. přímý marketing, reklama v místě prodeje (POS), sales promotion, sampling atd.; pojem pochází z účetnictví reklamních agentur, kde „linka“ oddělovala reklamu v masmédiích (tedy „nadlinkovou“), jež platila agentuře provizi, od ostatních forem, kde provize neexistovala (toto rozlišení ztratilo na významu oddělením mediálních agentur od reklamních).
Podlinkové komunikace
- Categories: Slovník
Související obsah
Digitální oprávnění zjednoduší zastupování na úřadech
Pavel Houser
21. 11. 2024
ÚOHS potvrdil milionovou pokutu uloženou za nezákonný postup MMR při digitalizaci stavebního řízení
Pavel Houser
21. 11. 2024
Čtvrtletní zisk výrobce čipů Nvidia se díky AI více než zdvojnásobil
ČTK
21. 11. 2024