Neuromarketing je nové interdisciplinární marketingové odvětví, které využívá nejnovější výzkumy z neuropsychologie, využívá i další lékařské technologie jako je např. fMRI (magnetická rezonance). Neuromarketing je aplikací vědeckých poznatků, ve kterých se zjištovaly proč spotřebitel dělá rozhodnutí, která děla a jaká část mozku mu říká, aby to udělal.
Neuromarketing tyto poznatky využívá do libovolné oblasti marketingu:
packaging, výzkum a vývoj, marketing communications, tvorba komunikačních konceptů atd. atp.
Např. reakce na slovní otázku „Líbí se Vám tento produkt?“ nemusí odpovídat skutečnosti. Znalost pomůže vytvořit efektivnější produkty a služby, marketingové kampaně mohou být zaměřené více na přímé reakce mozku.
Neuromarketing marketérovi řekne na co spotřebitel reaguje, zda je to barva obalu, zvuk který vydává krabice při pohybu, nebo, je to pocit „něčeho“ co jiný spotřebitel nemá.