Obvykle vnější komunikace firmy, ktrá se zaměřuje na prezentaci obecných témat, např. hospodářských výsledků, firemní strategie, představování managementu, programy společnosti atp. Hlavním cílem této komunikace je systematické budování firemní reputace (reputation management), jde tedy o cíl ze své povahy dlouhodobý. Klíčovým nástrojem korporátní komunikace jsou public relations (PR).
Korporátní komunikace
- Categories: Slovník
Související obsah
Ministr kultury nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání
Pavel Houser
23. 11. 2024
Amazon zdvojnásobí investici do firmy Anthropic, konkurenta OpenAI
ČTK
22. 11. 2024
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024