Konverzi sledujeme hlavně u e-shopů. Tam je konverzní akce nejlépe dosledovatelná. Jedná se tedy vlastně o okamžik, kdy se běžný návštěvník stránek promění (konvertuje) ve skutečného zákazníka. V případě e-shopu dochází ke konverzi okamžikem objednávky zboží, u jiných stránek to může být v okamžiku přihlášení se k odběru newsletteru, vyplnění anketní otázky, kliknutím na reklamu atp.
Konverze, konverzní poměr
- Categories: Slovník
Související obsah
Ministr kultury nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání
Pavel Houser
23. 11. 2024
Amazon zdvojnásobí investici do firmy Anthropic, konkurenta OpenAI
ČTK
22. 11. 2024
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024