Je to listovní zásilka obsahující obvykle nabídkový dopis doplněný případně o stručné informační či propagační materiály (např. leták, ceník). Klasická podoba je zasílaná na poštovní adresu (dopis je personifikován v poli pro oslovení i pro adresu na každého jednotlivého adresáta). Dnes už se zapojují i neadresné formy direct mailů, jež však svou funkcí hraničí s kategorií sales promotion.
Direct mail
- Categories: Slovník
Související obsah
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024
Nová generace all-flash úložišť OceanStor Dorado pro éru AI
Kamil Pittner
22. 11. 2024
Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u vysílací rady
ČTK
22. 11. 2024