Customer relationship management je soubor nástrojů, které jsou určeny k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky. Shromažďuje a zpracovává informace o zákaznících. V současnosti je vnímaný jako nadstavba přímého marketingu. Znaky CRM jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace. Typickým produktem CRM jsou např. loyalty programy, které jsou zaměřeny na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu).
CRM
- Categories: Slovník
Související obsah
ČSÚ: Podíl firem využívajících AI se letos zdvojnásobil na 11 %
ČTK
25. 12. 2024
Podvody vstoupí do éry hyperpersonalizace
itbiz
25. 12. 2024
Cena bitcoinu letos stoupla o 115 procent na 2,3 milionu korun
ČTK
23. 12. 2024
Výrobce tiskáren Xerox se dohodl na převzetí konkurenta Lexmark
ČTK
23. 12. 2024