Cost per order, náklady na objednávku, cena objednávky. Cena kampaně se přepočítává na počet objednávek, respektive jiných aktivit a reakcí (registrací na webu, telefonátů na určité číslo, žádostí o zaslání vzorku…). CPO se jako jednoduchý ukazatel hodí pro vyjádření úspěšnosti marketingové či PR aktivity především tam, kde lze vystačit s hodnocením ano/ne. Nezahrnuje už např. hodnotu provedené objednávky.
CPO
- Categories: Slovník
Související obsah
ČSÚ: Podíl firem využívajících AI se letos zdvojnásobil na 11 %
ČTK
25. 12. 2024
Podvody vstoupí do éry hyperpersonalizace
itbiz
25. 12. 2024
Cena bitcoinu letos stoupla o 115 procent na 2,3 milionu korun
ČTK
23. 12. 2024
Výrobce tiskáren Xerox se dohodl na převzetí konkurenta Lexmark
ČTK
23. 12. 2024