Zakládá se na technice, která slouží k vzbuzení zájmu o produkt pomocí barev. Předpokládá se, že barvy jají psychologický význam. Využití je rozličné, např.(product, logo) design, packaging, web construction, merchandising, media. Základním principem je myšlenka, že barvy na spotřebitele působí každá jinak, přitom ale každá barva působí na cílové skupiny stejně, např. černá barva je spojená se smutkem (v západním světě), se silou, s inteligencí, ale i zlem. Černá opticky zeštíhluje lidské postavy atp.
Color marketing
- Categories: Slovník
Související obsah
Ministr kultury nesouhlasí s Radou pro rozhlasové a televizní vysílání
Pavel Houser
23. 11. 2024
Amazon zdvojnásobí investici do firmy Anthropic, konkurenta OpenAI
ČTK
22. 11. 2024
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024