Index sloužící k popisu toho, zda je konkrétní reklamní nosič (např magazín) vhodný pro cílovou skupinu. Charakterizuje nám, jak konkrétní cílová skupina sleduje dané médium ve srovnání s obecnou populací (obecně to bývají všichni 15+ nebo 12+). Potom se počítá jako sledovanost média v konkrétní cílové skupině dělené sledovaností v populaci. TRPs/GRPs v daném médiu.
Afinita
- Categories: Slovník
Související obsah
Datové schránky jsou u občanů stále oblíbenější, už si jich zřídili přes milion
Pavel Houser
22. 11. 2024
Balíček EDR a MDR od N-able přináší maximální vícevrstvou ochranu
Pavel Houser
22. 11. 2024
Nová generace all-flash úložišť OceanStor Dorado pro éru AI
Kamil Pittner
22. 11. 2024
Youtubeři a influenceři se musí nově registrovat u vysílací rady
ČTK
22. 11. 2024