V pozdních pátečních hodinách začal největší český portál nasazovat nové inzerentské a partnerské rozhraní reklamního systému Sklik.
Teď o víkendu je tak pro většinu uživatelů nedostupné administrační rozhraní. Co se od února mění? Na novém Skliku bude nástroj na návrh slov obohacen o „teploměr“, který informuje o tom, jak je klíčové slovo hledané a přibude zde také našeptávač příbuzných slov.
Statistické reporty přicházejí se zobrazováním statistik prokliků pro konkrétní web, což je zajímavé zejména pro inzerenty, kteří tak mohou bezprostředně sledovat úspěšnost svých reklamních kampaní. Krom toho bude možné nastavit zobrazení jen některých kampaní.
Změna ale přináší i některá omezení. Jedním z nich je statistický report, který nyní může mít maximálně 100 tisíc řádků. Sklik také dříve posílal emaily informující o tom, že v Peněžence, kterou se platí za prokliky, klesá kredit. V novém rozhraní tuto informaci již posílat nebude. Posledním limitem je anulace platnosti 30denních cookies, jež se využívají k měření konverzí. Spuštění nového systému tak nebude úplně bezešvé.
Zdroj: Sklik blog