Agentura Interactive Advertising Bureau spolu s poradenskou skupinou PricewaterhouseCoopers zveřejnily výsledky jejich výzkumu. Podle něho dosáhly příjmy z internetové reklamy v loňském roku rekordní částky 16,8 miliardy dolarů (cca 361 miliard korun). Oproti dosavadnímu maximu, které bylo dosaženo v roce 2005, jde o více než 34 procentní nárůst.
Nebývale vysoká čísla se nachází i v kolonce posledního čtvrtletí loňského roku, kdy příjmy dosáhly skoro pěti miliard dolarů. Oproti třetímu čtvrtletí jde o nárůst o 15 procent.
Podle průzkumu společnosti Internet Media & Marketing se bude množství peněz investovaných do advertismentu i nadále zvyšovat a v roce 2011 půjde již 81 miliard dolarů. Součástí zprávy je i výčet firem, které na nynějších trendech videa a zábavy nejvíce vydělají. Jde například o společnosti Google (a její součást, YouTube, kterou zakoupil v září 2006), Yahoo!, Disney, Time Warner, Microsoft nebo Wikipedia.