Měřící služba NAVRCHOLU.cz sleduje efektivitu webových stránek a přichází s novými statistikami „Konverzní poměr“ a „Vracející se návštěvníci“.
„Konverzní poměr“, neboli jednoduchá konverze, umožňuje zjistit počet návštěv, při nichž byla zobrazena některá z vybraných stránek, například nákupní košík internetového obchodu, registrace k odběru novinek emailem nebo přidání názoru. To ocení především provozovatelé
e-shopů: získávají přehled o tom, kolik návštěv z celkového počtu dospěje k objednávce zboží nebo k odeslání kontaktního formuláře. Konverze vyjadřuje poměr počtu „úspěšných“ návštěv vůči celkové návštěvnosti daného webu. Konverze lze měřit na jakékoli části webu.
Novinkou je také „Složená konverze“. Ta monitoruje počet návštěv, při nichž byla zobrazena jedna nebo více vybraných stránek v předem daném pořadí: uživatel si dopředu navolí cestu, na níž si přeje návštěvníka sledovat. Výsledek takovéto statistiky zobrazuje, kolik návštěv touto navolenou cestou prošlo i kolik jich vytyčenou cestu opustilo a ve kterém kroku.
„Vracející se návštěvníci“ je novinka, která sleduje počet návštěvníků, kteří web navštívili opakovaně. Tento údaj je vhodné sledovat dlouhodobě, neboť věrohodně odráží spokojenost návštěvníků s webem. Tato statistika pomáhá provozovateli vyhodnocovat schopnost jejich webu návštěvníky zaujmout a především si je udržet.
Monitorovací služba NAVRCHOLU.cz dává možnost uživatelům vybrat si z více než padesáti různých statistik.
NAVRCHOLU.cz působí na českém Internetu od roku 1998. V současné době monitoruje webové stránky významných firem a institucí, mezi které patří AAA Auto, Atlas.cz, Auto-ESA, Česká pojišťovna, Český hydrometeorologický ústav, Český normalizační institut, Dopravní podnik hl. m. Prahy, ministerstva zahraničních věcí a životního prostředí, Pioneer Investment a další.
Zdroj:tisková zpráva