Microsoft v Británii spustil na svém portálu MSN nový obsahový web (him.msn) pro mladé muže.
Inzerentům slibuje, že jim tak umožní atakovat jednu z nejhůře oslovitelných cílových skupin. Zajímavá je analýza, která ke spuštění tohoto projektu vedla. Společnost přišla s nápadem po provedení průzkumu Microsoft Advertising, který se zaměřoval na chování mladých mužů. Okolo 99 % respondentů uvedlo, že se na Internet připojuje denně, ale využívají ho pouze pro e-mailovou komunikaci, search a přístup na sociální sítě. Čtvrtina z nich si pak elektronickou poštu kontroluje dříve, než vyleze z postele a necelých 60 % využívá Internet více než televizi či mobilní telefon.
Tyto poznatky inspirovaly Microsoft ke spuštění portálu, který má kromě výše uvedených služeb nabídnout také duchaplný obsah. „Během studie jsme zjistili, že roste zájem o intelektuální, nebo alespoň víc duchaplný obsah, proto jsme se rozhodli využít mezery na trhu a zaměřit se na tyto zájmy moderního muže,“ prohlásil pro MediaGuardian výkonný producent MSN Peter Bale. Jako vůbec první vyzkoušela reklamu na serveru společnost Warner Bros, která zde inzeruje akční snímek From Paris With Love.
Zdroj: Media Guardian, MSN