Přesně rok uplynul od spuštění webu www.mBank.cz. Polský bankovní subjekt se na českém trhu za rok posunul na šesté místo v počtu klientů mezi takřka 30 bankovnímy domy. Dnešní počet klientů překračuje 170 000. Banka slaví úspěch se svým modelem nízkonákladového bankovnictví. V rámci oslav prvního roku na trhu banka spustila nový web, nové fórum a nový blog.
mBank představuje novinky v rámci oslavy roku na trhu
Uplynul rok od spuštění služeb polské mBank na českém trhu a počet jejích klientů překročí dnes číslo 170 tisíc. To neodhadovali ani největší optimisté. Oproti podobě webu z doby před rokem přibylo u nové verze mnoho stránek, sekce mPŮJČKA, mBUSINESS a mPeníze, mapa obchodní sítě, hodně změn doznala stránka mLidé. „Ale za chvíli by nám už stávající struktura nestačila, takže jsme se rozhodli po roce změnit design. Zároveň už jsme přidali další stránky, některé jako reakci na požadavky klientů,“ uvádí na bankovním blogu blogger Adam Zbiejczuk.
Vývojem podle Zbiejczuka prošlo i fórum – tento týden nejspíš dosáhne na kulatých 5000 vláken a 78 tisíc příspěvků. Nové fórum bude údajně znamenat řadu změn – úpravu hlavní stránky, aby byla přehlednější: tvoří ji seznam popsaných kategorií. Uživatelé si budou moci vybrat svůj avatar, budou odlišeni nováčci a „experti“, zakladatel tématu si může nechat posílat e-maily s reakcemi, mFóristé si mohou mezi sebou posílat soukromé zprávy a také napsat něco o sobě do svého profilu. Blog doznal také lehkých změn. Byl přesunut na www.mBank.cz/blog.
Přečtěte si také
mBank: brzy uvedeme do Čech zcela unikátní platební systém
Polská mBank: konkurenční hrozba pro české banky
Když eBanka končí, přichází mBank
IT byznys: Poláci vstoupí na český Internet s mBankou