ITBiz.cz pravidelně sleduje změny na manažerských pozicích, dozvíte se tak o návratu Davida Duroně do tuzemské pobočky Vodafone, a také kdo se stane Regional Managerem firmy GN Netcom v regionu východní Evropy. Pokud ve vaší firmě došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.
GN Netcom
Regional Managerem firmy GN Netcom v regionu východní Evropy se stal Jiří Krejčí. Do společnosti nastoupil v roce 2008, a tehdy přejal zodpovědnost za tvoření obchodní strategie a za budování pozice značky Jabra na trhu Bluetooth headsetů v ČR a SR.
Od prvního ledna 2010 je Jiří Krejší odpovědný za řízení obchodních aktivit společnosti v regionu východní Evropy.
Jiří Krejčí studoval Pedagogiku na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně a později Psychologii na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy v Praze. Před nástupem do společnosti GN Netcom úspěšně plnil manažerské funkce v mnoha globálních společností působících na trhu Střední a Východní Evropy – mimo jiné pracoval jako generální ředitel společnosti Exstream Software CEE, a později byl jejích Regionálním ředitelem zodpovědným za firemní aktivity v německy hovořících zemích, Itálii, Střední a Východní Evropě a Blízkém Východě.
Přidejte si Jiřího Krejčího do své sítě pomocí služby
Vodafone
David Duroň bude od poloviny ledna ředitelem prodeje pro firemní zákazníky Vodafonu z řad menších firem a podnikatelů. V této funkci bude zodpovědný za komplexní novou prodejní strategii a implementaci nabídek pro podnikatele a menší firmy. Do českého Vodafonu se David Duroň vrací z londýnské centrály operátora, kde řídil projekt vývoje a strategie mobilních portálů skupiny Vodafone. Za poslední rok se svým londýnským týmem vyvinul a úspěšně implementoval na 11 trzích nový mobilní portál Vodafone MyWeb.
Duroň před projektem v londýnské centrále pracoval v tuzemském Vodafonu na pozici marketingového ředitele pro nefiremní zákazníky. Stál za uvedením nových tarifů pro internet v mobilu, podílel se na vzniku oddělení nabízející mobilní reklamu v mobilních telefonech a spolupracoval na spuštění přelomové nabídky Vodafone nabitá karta, která jako jediná předplacená karta na trhu nabízí stejné ceny za volání a SMS jako na paušálních tarifech.
Před nástupem do českého Vodafonu zastával Duroň pozici generálního ředitele internetového portálu Atlas.cz. V minulosti rovněž působil v top manažerských pozicích ve společnostech GTS Novera a Telefónica O2 (dříve Český Telecom).
Přidejte si Davida Duroně do své sítě pomocí služby
Cleverlance Slovakia
Cleverlance Slovakia, dceřiná společnost Cleverlance Enterprise Solutions, má nového člena vedení. Od ledna nastoupil na pozici výkonného ředitele Miroslav Kolár.
Jeho hlavním úkolem bude posílit business development aktivity zejména v oblasti financí a rozšířit portfolio služeb a řešení Cleverlance o oblast Business Intelligence (BI). Miroslav Kolár přichází do Cleverlance z SAS Slovakia, kde působil dva roky jako Relationship Manager se zaměřením na telco a bankovní a pojišťovací sektor. Své zkušenosti z oblasti IT získal i jako ředitel obchodní sekce ve společnosti Softec. V posledních letech se aktivně zabýval problematikou Business Intelligence.
Přidejte si Miroslava Kolára do své sítě pomocí služby
Internet Info
Od 1. ledna 2010 nastupuje na pozici obchodní ředitelky vydavatelství Internet Info Mirka Kužnarová. Jejím hlavním úkolem bude vytváření a řízení obchodní strategie, vedení celého obchodního týmu a rozvoj stávajících reklamních produktů na jednotlivých serverech společnosti.
Mirka Kužnarová se on-line marketingu věnuje řadu let. Začínala na obchodní pozici se zaměřením na SME segment. Později se věnovala plánování on-line kampaní v agentuře Mediaedge:cia. Své obchodní zkušenosti rozšiřovala ve společnostech MITON CZ, kde měla na starost vytváření strategie pro prodej reklamy a propagaci jednotlivých brandů, nebo také naposledy v mediálním zastupitelství ARBOinteractive.
Infor
Společnost Infor jmenovala Bruce Richardsona ředitelem pro strategii. Richardson bude zodpovědný přímo Jimu Shaperovi, předsedovi představenstva a výkonnému řediteli Infor. Kromě toho bude poskytovat strategické poradenství Golden Gate Capital, největšímu akcionáři společnosti Infor.
Jako ředitel průzkumu v AMR Research řídil Richardson veškeré procesy tvorby analýz, včetně identifikace klíčových trendů a strategií v oblastech jako ERP, řízení dodavatelského řetězce, cloud computing, servisně orientovaná architektura (SOA), software jako služba (SaaS), softwarová zařízení, virtualizace a vizualizace. Richardson pokrýval a analyzoval trh s podnikovým softwarem po několik dekád a vydal celou řadu predikcí, které se později ukázaly jako velmi přesné, jako byl například nárůst trhu s pokročilými plánovacími nástroji či rozvoj nástrojů pro plánování materiálových zdrojů (MRP) v rámci ERP řešení.
Zkušenosti a názory Bruce Richardsona na trh s podnikovým softwarem a zejména jeho znalosti zákaznických potřeb a požadavků, budou dalším krokem k odlišení Inforu na trhu jako softwarového dodavatele, který konzistentně naslouchá svým zákazníkům. Richardson bude každý týden publikovat své názory na www.infor.com, v rámci blogu „An Insider‘s View“.
Seznam.cz
Marketing portálu Seznam.cz povede Michal Vodák. Přichází ze společnosti Mars, kde zastával pozici Senior Brand Managera. Předtím působil ve společnostech T-Mobile nebo Pojišťovna České spořitelny.
Marketing Seznamu vedla poslední dva roky Michaela Hrubá. V listopadu 2009 své působení ve společnosti Seznam.cz ukončila.
Přidejte si Michala Vodáka do své sítě pomocí služby