Lidé ve firmách: kdo a kam přešel

ITBIZ.cz sleduje změny na manažerských pozicích. Protože k nim dochází poměrně často, rozhodli jsme se zveřejňovat pravidelný souhrn rozdělený podle jednotlivých firem. Pokud do vaší firmy přišly nové posily nebo došlo ke změnám ve středním či vyšším managementu, pošlete nám upozornění na náš e-mail manazeri(AT)itbiz.cz.

Konica Minolta

Od října zastává nově pozici ředitele pro strategický a alianční prodej Konica Minolta Business Solutions Czech Martin Pilný. Jeho hlavním úkolem na nové pozici bude koordinace stěžejních obchodních projektů, mezi něž patří i výrazné posílení značky Konica Minolta především v oblasti produkčního tisku.

Dříve Martin Pilný působil na pozici Business Development Managera pro oblast konzultačních služeb ve společnosti AutoCont CZ. V rámci této pozice vybudoval a řídil tým profesionálních konzultantů a byl odpovědný za projekty optimalizace reprografických prostředí řady významných společností, např. Erste Bank v rámci celé EU, Slovenský plynárenský priemysel, Česká národní banka, ČSA, CITI Bank a také zákazníků ze státní správy.

Přidejte si Martina Pilného do své sítě pomocí služby [?]

Lupa.cz

Vedení odborného serveru o českém Internetu a telekomunikacích Lupa.cz se ujal Patrick Zandl. Nahradil tak dlouholetého šéfredaktora Aleše Miklíka. Ten se již v létě posunul do funkce vedoucího všech redakcí specializovaných serverů společnosti Internet Info, do jejíhož portfolia patří mimo serveru Lupa.cz také například Měšec.cz, DigiZone.cz, Root.cz, Slunečnice.cz či Podnikatel.cz. Je uznávaným odborníkem na oblast informačních technologií. V oboru působí od konce 90. let, kdy stál u zrodu serveru Mobil.cz.

Patrick Zandl spoluzaložil v roce 1996 Mobil server, magazín o mobilních telefonech, který později prodal společnosti MAFRA. Působil jako publicista a analytik telekomunikačních trhů, podílel se na řadě dalších internetových projektů jako jsou Pipay.cz nebo internetová televize Stream.cz. Od listopadu 2008 je šéfredaktorem serveru o českém Internetu a telekomunikacích.

Přidejte si Patricka Zandla do své sítě pomocí služby [?]

Vodafone ČR

Novou viceprezidentkou pro značku a komunikaci Vodafonu ČR se stala od 1. listopadu 2008 Monika Čížková, stávající ředitelka oddělení značky a komunikace. Monika Čížková se tak stala členem nejvyššího vedení firmy a bude zodpovědná za veškerou marketingovou komunikaci firmy a rozvoj a strategii značky.

Monika pracuje ve společnosti Vodafone od roku 2004, kdy začínala jako ředitelka zodpovědná za oddělení průzkumů a plánování (Insights a Planning). Od 1. února 2008 zastávala post ředitelky oddělení značky a komunikace. Před nástupem do Vodafonu pracovala jako senior konzultant The Gallup Organization, která se zabývala průzkumy trhu. Monika má bohaté zkušenosti i z oblasti internetu. V Citibank například rozjížděla internetovou dceřinou společnost. Začátky kariéry spojila Monika především se společností DHL International, kde pracovala devět let. Poslední období v DHL Internetional byla jako obchodní ředitelka společnosti zodpovědná za marketingový tým, obchodní a zákaznickou péči.

Monika Čížková vystudovala na Vysoké škole ekonomické fakultu informačních technologií a program MBA na University of New York in Prague. Kromě mateřského jazyka mluví také anglicky, francouzsky a rusky. Volný čas často tráví v přírodě, nejraději jízdou na koni.

Přidejte si Moniku Čížkovou do své sítě pomocí služby [?]

Fiat ČR – Iveco

Společnost Fiat ČR – Iveco oznámila příchod nového Market managera. Marcel Šulek přichází do České republiky ze Slovenska, kde působí jako Market manager již od roku 2004. Ke slovenskému trhu tak nyní přidává i trh český.

Marcel Šulek (43 let) nastoupil do Iveco v roce 2004. Před tím čtyři roky zastával funkci ředitele ve společnosti DAF Slovakia. V automobilovém průmyslu se pohybuje již od roku 1993, kdy začal pracovat pro společnost Toyota Slovakia.

Empire

Vladimír Mařík rozšířil obchodní divizi společnosti EMPIRE na pozici Key Account Managera. Mezi jeho nejvýznamnější klienty patří společnosti Intergram, ŠkoFIN a Reader´s Digest Výběr. Hlavním úkolem nového člena týmu bude nejen aktivní hledání nových obchodních příležitostí, ale i starost o vybrané stávající klienty z oblasti telekomunikací, utilit a finančního sektoru. Náplní práce Vladimíra Maříka bude příprava a prezentace konkrétních řešení, tvorba cenových nabídek a příprava smluvních vztahů.

Vladimír Mařík přišel z pozice produktového manažera, kterou vykonával ve společnost Com Plus CZ. Zde měl na starost presales podporu obchodního oddělení, návrh technických řešení a spolupráci s oddělením výstavby a servisu.

Inženýrský titul získal Vladimír Mařík na elektrotechnické fakultě ČVUT. Je také autorem řady odborných článků a držitelem certifikátů z oblasti síťových prvků Cisco a komunikačních technologií Lucent Technologies, Genesys či Avaya. V letošním roce zahájil studium MBA při ČVUT Masarykově ústavu vyšších studií.

Exit mobile version