Nedávno jsme zveřejnili výsledky výzkumu analytické společnosti Gartner, který se týkal nabídky telekomunikačních operátorů pro velké firemní zákazníky. Přestože námi oslovené české firmy byly vesměs s poskytovanými službami spokojeny a nic jim nechybělo, objevily se zajímavé náměty na drobnou úpravu některých služeb. Jednou z oslovených firem byla také LCS International, výrobce ERP systému Helios.
Na dotazy odpovídala Jana Paterová ze společnosti LCS International.
Jak často měníte mobilního operátora a přecházíte ke konkurenci?
Už poměrně dlouho jsme mobilního operátora neměnili. Zhruba jednou za dva roky však pořádáme výběrové řízení a pokud zvítězí stávající operátor, zůstáváme. Je to ostatně jednodušší i z hlediska převádění čísel, které by bylo při změně operátora nutné.
Jaké jsou pro vás důvody pro změnu mobilního operátora?
Samozřejmě jako u kteréhokoli jiného obchodního partnera: výrazné finanční rozdíly v nabídce konkurence nebo nesolidní jednání.
Jak je pro vás důležité, když telekomunikační operátor nenabízí žádné závazky ve formě smluv? Urychlí to nějak zavedení daného operátora ve firmě?
Zatím není. Důkazem toho je, že zůstáváme u Telefónica 02, kde smlouvy jsou.
Související
Jaké služby nabízí mobilní operátoři pro velké firmy
Kdy vybírat a spustit informační systém
Začínáme s výběrem informačního systému
Začínáme s výběrem informačního systému