Klíčem k zotavení z krize způsobené pandemií bude dle průzkumu mezi 2 000 řediteli firem zejména automatizace procesů spolu s poskytováním co nejvíce personalizovaných služeb zákazníkům. Pomoci by v tomto ohledu mohly pokročilé aplikace, které umožňují řídit a zlepšovat zákaznickou zkušenost. Užitečné tipy, osvědčené postupy a autentické zkušenosti zákazníků ze střední a východní Evropy přinese bezplatná digitální konference SAP Customer Experience Summit. Určena je každému, kdo je zapojen do vztahů se zákazníky a věří, že zákaznická zkušenost je předpokladem úspěchu.
Na akci, která se bude konat 11. května 2021 od 10 hodin do 14:30, se setkají podnikatelé, experti z nejrůznějších oborů, vizionáři a specialisté na řešení SAP. Účastníky provedou aktuálními trendy na trhu, ukáží, jak porozumět zákazníkům a jak s nimi komunikovat a také jak poskytovat osobní, důvěryhodnou a propojenou zákaznickou zkušenost. Mezi vystupujícími bude například generální ředitel společnosti Siko koupelny Tomáš Vala, který ukáže, jak se firmě s pomocí nových inovativních řešení podařilo dosáhnout výrazných zlepšení při poskytování služeb svým zákazníkům, a posílit tím i jejich loajalitu. Jako speciální hosté vystoupí český hokejista Tomáš Hertl a ukrajinská tenistka Elia Svitolina, kteří se podělí o své zkušenosti ve sportu.
Mezi stěžejní témata konference budou patřit trendy v oblasti zákaznické zkušenosti a personalizace, metody a způsoby dobrého porozumění zákazníkům, zkušenosti z oblasti poskytování služeb, budování loajality či zvyšování hodnoty firmy pro zákazníka. Účast je bezplatná, podmínkou je pouze registrace.