Call centra: Lidská práce versus umělá inteligence

Zákazníci dnes poptávají komunikační platformy poskytující nejen bezbřehou flexibilitu v oblasti komunikačních kanálů, zapojení AI, digitalizace ale především řešení, jenž jim umožní konsolidovat informace a data vedoucí k efektivní komunikaci s jejich klienty. Tímto řešením může být právě cloudová CPaaS = Communication Platform as a Service.“ Jak a kde se dá použít, se dozvíte od Marcela Vejmelky v 10 hodin na konferenci.
CPaaS je dnes jedním z nejrychleji rostoucích komunikačních odvětví. Nepřímo ho používá každý z nás, aniž by si to uvědomil, např. při online nakupování nebo provádění mobilních plateb. Z pohledu call centra je to taková nadstavba nad omnichannelem a nabízí přímou integraci cloudových škálovatelných komunikačních služeb v reálném čase. Pomáhá firmám v růstu v podnikání.

Navštivte náš Soitron stánek na konferenci, kde se setkáte s našimi specialisty, získáte důležité poznatky z byznysu, navážete nové kontakty, budete moci prodiskutovat svoje témata a v předstihu se přihlásit na náš seminář, který pořádáme 14. 11. 2023 pod názvem CPaas v ještě větším detailu.”

Exit mobile version