IBM Lotus v řešeních pro spolupráci předhání Microsoft

Počítačový producent IBM ve svém aktuálním oznámení informoval o tom, že dokázal v prvním pololetí roku 2009 rozšířit své portfolio o tisíce nových zákazníků. Tímto počinem se celkový počet firem, které daly od roku 2008 přednost produktům IBM před těmi od Microsoftu, na světovém trhu integrovaných prostředí pro spolupráci o objemu 3,1 miliardy dolarů vyšplhal na 15 421.

Na globálním trhu navýšilo též hodně zákazníků své investice do softwaru IBM Lotus.

Klienti IBM

Společnost IBM se může pochlubit růstem své zákaznické základny. Mezi nové nebo expandující zákazníky patří například BASF, Chrysler, The Coca-Cola Company, Colgate-Palmolive, Continental AG, Finishline, General Motors, GlaxoSmithKline, Gruppo Amadori, KBC Bank, Nationwide, Novartis, Phillips Electronics a PNC Bank.

Technologická společnost označila jako hlavního činitele svého úspěchu v segmentu softwaru pro spolupráci úspěch produktů Lotus Notes a Domino proti Microsoft Exchange; Lotus Connections a Quickr proti Microsoft Sharepoint. Dále americká firma ocenila množství firem a jednotlivců, kteří používají program Lotus Symphony.

CIO v soukromém i veřejném sektoru uvádějí nejrůznější důvody, proč buď upřednostňují software IBM Lotus proti Microsoftu, anebo nakupují další licence softwaru Lotus. Mezi tyto důvody podle zprávy IBm spadají nižší náklady, modernější vzhled, strategie IBM pro web 2.0 atd.

IBM se od začátku roku 2009 také podařilo bezmála zdvojnásobit počet obchodních partnerů, kteří dodávají Lotus Notes a Domino spolu se svými vlastními produkty.
Co za tím stojí? Skutečnost, že software Lotus lze rozšířit aplikacemi nebo widgety třetích stran.

Existují i firmy, které používaly software IBM i Microsoft. Jde například o U.S. Bank, PNC Bank a Continental Tire. Ty nyní přecházejí z produktů Microsoftu na software pro spolupráci, jednotnou komunikaci a správu sociálních sítí Lotus.

Přečtěte si také

IBM je největším prodejcem serverů za druhé čtvrtletí 2009
Čistý čtvrtletní zisk IBM narostl o 14 %
IBM: Příběh firmy, která přinesla počítač do každé domácnosti

Exit mobile version