CRM v systému Helios od Asseco Solutions odhalí díky provázanosti s vlastním ERP a měřením KPI na relevantních datech i obchodníka, který plní systém „vatou“, tvrdí Jan Líbal, Business Development Manager v Asseco Solutions.
Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?
Asseco Solutions dodává CRM řešení v rámci ERP, jako jeho integrální součást. CRM modul má tak možnost získávat okamžitě všechny informace i z ostatních modulů systému, což zvyšuje komfort práce s CRM.
Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte?
Jak jsem již zmínil, plná provázanost s ERP usnadňuje práci s CRM, v němž pak lze využít velmi rozsáhlou škálu reportů. Trendem je nyní kompletní přístup do CRM z mobilních zařízení (tablety a smartphony), které samozřejmě podporuje.
Máte alespoň částečně ošetřeno, aby CRM, který dodáváte, obchodníci neplnili „vatou“?
Skutečně účinné CRM musí samozřejmě vycházet z relevantních dat, naopak každá „vata“ je na škodu. V případě, kdy je CRM součástí ERP, lze využít kontrolních mechanismů, které mohou například porovnávat KPI ukazatele z CRM vůči relevantním datům z ostatních oblastí ERP, kde již „vatu“ obchodník nevytvoří. Takové porovnání může velmi rychle takovouto „vatu“ odhalit a pomoci s dalším řízením společnosti.
Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?
Jednoznačně kompletní přístup do CRM z mobilních zařízení, zároveň se začíná prosazovat tzv. xRM, které v sobě může kombinovat prvky CRM a například principů Industry 4.0.
Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.