Hlavní síla CRM u IFS spočívá v integraci s ERP systémem IFS Aplikace, možnost uživatelské konfigurace a mobilita i v offline režimu, sděluje Pavel Bláhovec, obchodní ředitel IFS Czech a IFS Slovakia.
Jaký CRM dodáváte? Máte jej jako integrovaný modul ve svém ERP systému, nebo i jako samostatné řešení?
IFS Aplikace má zabudovaný (embeded) modul CRM. Samostatně ho lze také dodat, ale hlavní síla spočívá v případě dodání s ERP systémem. Pak lze maximálně využít jeho vlastnosti a přínosy vazeb na ostatní části.
*Na co zákazníci při výběru CRM slyší a jaké funkčnosti ve svém CRM nabízíte? *
Hlavní výhodou IFS Aplikace se zabudovaným CRM je, že není potřeba provádět integrace. Na všechny části ERP systému je přímá vazba (např. na moduly Zákazníci, Nabídky, Objednávky, Stav dodávky, Fakturace apod.). Všechny tyto informace může mít obchodník po ruce a podpořit tak efektivitu jeho práce.
Při implementaci se navíc uspoří značné náklady na často problematickou implementaci.
Další velkým lákadlem je široká možnost konfigurace. CRM je obecně živý systém, který vyžaduje možnost změn. Přidat pole, přidat novou agendu, nový číselník apod. V IFS Aplikaci je toto možné bez programování, tedy může si to zákazník udělat sám, rychle a bez externích nákladů.
Jaké jsou dnešní trendy v CRM a které z nich váš CRM systém naplňuje?
Trendem systémů CRM současné doby je samozřejmě i mobilita. Základní očekávání však je funkčnost CRM na mobilních zařízeních (telefony i tablety) i v offline režimu. I přes rozvoj sítí LTE je stále dost míst, kde není k dispozici internet. Výhodou je, že v offline režimu obchodník má k dispozici všechny důležité informace – například příležitosti, kontakty, informace o schůzkách apod. Snadno pak může najít adresu zákazníka kam jet, kontaktovat ho v případě zpoždění nebo vytvořit zápis přímo na mobilním telefonu.
Chcete si přečíst více na téma výběr CRM? Klikněte zde.