Lidé ve firmách: Jan Kočárek se stal marketingovým ředitelem společnosti 3M

DHL, Volksbank CZ, T-Mobile, 3M Česko a KOMIX je soupis dnešních pěti firem, ve kterých se nedávno otevřely dveře personálních oddělení, a tak si přečtěte kdo, kam a na jakou pozici byl přijat.
DHL

Ondřej Cikhart

Dosavadní IT ředitel české pobočky DHL Supply Chin, Ondřej Cikhart, se stane nově produktovým ředitelem pro region EMEA. Hlavní náplní nové pozice bude strategická implementace a provoz systému řízení skladů RedPrairie. Ondřej pracuje u společnosti od roku 2004, a než se stal IT ředitelem, pracoval jako Head of CIS Service Management v datovém centru DHL ve Phoenixu v Arizoně.
V minulosti působil v Hewlett-Packard jako Application Support Lead, byl programátorem ve společnosti ASPI (dnes Wolters Kluwer ČR) a projektovým manažerem v softwarové firmě Schemantix.
Ondřej absolvoval obor informatika na Matematicko-fyzikální fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Přidejte si Ondřeje Cikharta do své sítě pomocí služby [?]

Volksbank CZ

Miroslav Stříbrný

Miroslav Stříbrný povede nové oddělení pro syndikované úvěry. Úkolem bude spolupracovat s ostatními bankami a koordinovat jednotné přístupy vůči klientům v případě, že je úvěrový produkt poskytován více jak jednou bankou.
Do Volksbank CZ přišel z HSBC Prague, kde působil tři roky v korporátním a institucionálním bankovnictví jako vedoucí týmu. Další zkušenosti z oboru získal v ČSOB, kde působil 13 let na různých pozicích. Byl např. u zrodu korporátní divize ČSOB, kde v letech 2002 – 2009 zastával funkce vedoucího týmu, senior relationship manažera a zástupce ředitele pražské korporátní pobočky. Miroslav vystudoval Vysokou školu zemědělskou v Praze.

Přidejte si Miroslava Stříbrného do své sítě pomocí služby [?]

T-Mobile

Miloš Mastník

Novým ředitelem marketingu pro business segment společnosti T-Mobile Czech Republic se stal Miloš Mastník. Miloš vystudoval VŠE v Praze a University of Pittsburgh a University of Delft – Telekomunikační technologie. K telekomunikacím má i profesně blízko, protože působil v Českém Telecomu a přes osm let pracoval ve společnosti GTS. Během své kariéry získal rozsáhlé zkušenosti a to převážně v oblasti marketingu a obchodu. Jako ředitel marketingu v GTS měl na starosti řízení produktů, marketingovou komunikaci, public relations a segment marketing; zaměřoval se primárně na ICT produkty. Dále zde získal široké manažerské dovednosti (řídil přímé i nepřímé podřízené v pěti zemích, kde GTS působí – ČR, Maďarsko, Polsko, Slovensko a Rumunsko).

Přidejte si Miloše Mastníka do své sítě pomocí služby [?]

3M Česko

Jan Kočárek

Novým marketingovým ředitelem multitechnologické výrobní společnosti 3M Česko se stal Jan Kočárek (Marketing Excellence Leader). Ve společnosti 3M Česko působí již 16 let a díky tomu prošel různými pozicemi (nejdříve v rámci divize Komerční grafiky). Od roku 2004 zastával vedoucí pozici Sales and Marketing Manager skupiny 3M Health Care. Řídil z pozice Country Business Leadera skupinu Health Care, ale i skupinu Consumer & Office. Řízením této skupiny je pověřen nadále. V rámci svého nového zařazení bude odpovědný za marketingové řízení a plánování a rozvoj kompetencí marketingové komunity společnosti 3M Česko. Jan je absolventem ČVUT v oboru Technika životního prostředí.

Přidejte si Jana Kočárka do své sítě pomocí služby [?]

KOMIX

Milan Průcha

Michal Průcha posílil konzultantský tým společnosti KOMIX a nastupuje na pozici Senior Business Consultant. Michal má v souvislosti s touto pozicí řadu dobrých zkušeností. Před nástupem do KOMIXu působil tři roky ve společnosti IQUAP ČR, kde měl možnost podílet se například na projektech v oblasti řízení rizik, finančního řízení či projektech souvisejících s evropskými strukturálními fondy (v rámci programu projektů Integrovaného Záchranného Systému (IS IZS)). Z předchozích jiných zaměstnavatelů jmenujme např. Consulting České spořitelny či poradenskou společnost Deloitte. Milan vystudoval Vysokou školu finanční a správní v Praze, a také absolvoval MBA na City University of Seattle.

Exit mobile version