Proč se zúčastnit v dnešní době nějaké další IT konference, když je „překonferencováno“ a všichni, kdo se IT konferencí v průběhu roku zúčastnili, už musejí znát nabídku výrobců snad nazpaměť? Na to jsme se zeptali Petra Plodíka z DNS, který konferenci organizuje.
Co všechno se na DNS Connect mohou účastníci dozvědět a komu je určena?
Konference má dát odpovědi na tři důležité otázky dneška. Jde o datovou explozi, bezpečnost dat a využití umělé inteligence pro zvyšování tržeb. Konference je určena koncovým zákazníkům a prodejním partnerům.
Půjde o obvyklou produktovou prezentaci výrobců?
DNS je sice distributorem řady známých značek, od IBM přes HP, Dell, Huawei, ale i Lenovo nebo Citrix, tímto směrem jsme se však nevydali. Jdeme na věc trochu jinak, a proto zveme prezentovat zejména zákazníky, kterým jsme prostřednictvím prodejních partnerů řešení dodali. Budou mezi ně patřit Akademie věd ČR, ČEZ, ČSOB, DHL, Ministerstvo zahraničních věcí, Škoda Auto, T-Mobile a mnozí další – to je jen stručný výčet těch, kteří už řešení oněch tří otázek z úvodu v praxi používají. A teď se s nimi mohou seznámit i vaši čtenáři, v pátek 13. listopadu, v pražském Konferenčním centru City. Co pro to musejí udělat? Stačí se registrovat na www.dnsconnect.cz.
Co se od zákazníků vašich partnerů, kteří dodávají řešení vašich a „jejich“ a výrobců dozvědí?
To jsme nakousli už v úvodu. Dostanou odpovědi na otázky ohledně vybudování bezpečnější firmy, zvyšování kvality kontaktních center díky umělé inteligenci, bezpečného ukládání elektronických dokumentů, jak dát sbohem papírovým dokumentům. Dále se seznámí s analytickými nástroji, které vidí zákazníkům jejich firem a organizací doslova do hlavy. Většina firem totiž ve skutečnosti již všechny informace potřebné pro zvýšení tržeb i vytvoření hlubokých, pevných a dlouhotrvajících vztahů se svými zákazníky dávno má. Stačí jen nasadit vhodné inteligentní analytické řešení. Takové, jaké již využívají např. ČSOB, VŠE, ČZU, Akademie věd ČR, Úřad vlády ČR nebo třeba i Česká televize. Účastníci také získají přehled a odpověď jak maximalizovat dostupnost dat v různých lokalitách, protože budoucnost v ukládání dat je doslova divoká.
Otázka nakonec – DNS je ale typický VAD (value added distributor), tj. distributor s přidanou hodnotou, prostě distributor a jako takový koncovým zákazníkům nedodává.
Ne, nedodává, proto jsme také pozvali jak koncové zákazníky, tak naše prodejní partnery, kteří se specializují na dodávky různých výrobců a jejich řešení. Vytváříme jim tak prostor, aby je mohli lépe oslovit. Navíc, v DNS máme jakožto onen „distributor s přidanou hodnotou“ řadu certifikací, a tím pádem i kompetencí. Ty můžeme předvést koncovým zákazníkům společně s prodejními partnery v naší testovací laboratoři – kompetenčním centru. Mohou si zde vyzkoušet s našimi certifikovanými odborníky tzv. proof of concept – realizaci řešení, jaké ve svých organizacích potřebují. Nejen těch, které se týká konference DNS Connect. Stačí se zaregistrovat a přijít.