Společnost International Business Machines na konferenci Smarter Commerce Global Summit ukázala případové studie společností, které využívají řešení Smarter Commerce a představila novinky. Mezi nimi nejvíce vyniká rozšíření Smart Commerce v cloudu.
IBM zde předvedla dvě cloudová řešení, která pomohou společnostem reagovat na měnící se zákaznické a obchodní nálady. Nová řešení Commerce-as-a-Service a Social Media Marketing sdružují technologii klíčových nedávných akvizicí IBM jako Unica, Coremetrics a Sterling Commerce se zkušenostmi z vývoje a výzkumu IBM.
Nová softwarová řešení jsou navržena tak, aby pomohly společnostem a institucím chytře automatizovat inerakce s dodavately a obchodními partnery. Dokáží také automaticky proměnit tržní informace v konkrétní marketingové a obchodní tahy a propojovat online, mobilní a sociální kanály s kamennými obchody.
IBM rovněž oznámila otevření Global Center of Competence for Smarter Commerce. V novém kompetenčním centru, jež bude součástí IBM Global Business Services, působí špičkoví konzultanti, kteří klientům na celém světě pomáhají řešit nejkomplexnější problémy týkající se nakupování, marketingu, prodeje a služeb.
IBM Smarter Commerce je iniciativa, která pomáhá firmám efektivně uvádět na trh, prodávat a propagovat výrobky a služby. Zároveň podporuje zákaznickou loajalitu v době sociálních sítí, chytrých telefonů a online nakupování. 64 % zákazníků se pro výrobky rozhoduje na základě digitální zkušenosti.
Například výrobce elektroniky může využít integrovaná řešení IBM Smarter Commerce pro nákup od dodavatelů, marketing produktů a služeb, obchodní transakce, stejně tak jako logistický a zákaznický servis.
IBM odhaduje, že tento nový softwarový trh, jehož je lídrem, dosáhne hodnoty 20 miliard dolarů jen do roku 2015.