Cebit oslaví 30 let pod heslem d!conomy

Cebit v Hannoveru pokrývá jako jediná akce na světě jak ekonomické, tak mezinárodně politické aspekty digitalizace. V roce 2016 oslaví už 30 let a jeho ústředním tématem bude „d!conomy: join – create – succeed“, které bude zaměřeno na člověka a jeho úlohu při digitální transformaci.
Mezinárodní účast a EU

Veletrhu Cebit 2016 se opět hodlá zúčastnit řada velkých mezinárodních hráčů, protože jako jediná akce na světě pokrývá jak ekonomické, tak mezinárodně politické aspekty digitalizace. Kromě partnerské země Švýcarska, které má podle EITO (European Information Technology Observatory) růst v softwaru o 5,5 % a ve službách o 3,3 % obohatí Cebit novým programem také Evropská komise, včetně Evropské digitální agendy „Digital Single Market“.

Konference na Cebitu

Na Cebitu se pak pod vedením komisaře EU Guenthera Oettingera uskuteční každoroční konference, během které proběhnou diskuze o pokroku na digitálním trhu na politické a ekonomické úrovni a proběhne první den konání veletrhu.
Cebit Global Conferences se uskuteční během čtyř dnů na třech scénách na témata d!conomy, The Internet of Everything, Security & Privacy a Disruptive Technologies.
Inovace? Startupy!

Bude také uvedena nová koncepce platformy startupů Scale 11 pro digitální startupy a originální obchodní modely. Scale 11 se bude skládat z pěti celků. Kromě prezentací začínajících podniků na stáncích představí na Startup-City-Summitu mezinárodní metropole startupů jako Londýn, Paříž, ale také Tel Aviv a další města své další úspěšné koncepce v prostředí, které je příznivé pro začínající podniky. Jedním z příkladů rozvoje startupů od technologií po podporu byznysu je například IBM SmartCamp. „Za poslední rok IBM přilákala na 6 tisíc startupů a řada z nich bude na Cebitu vystavovat,“ sdělil Martin Švík, IBM.

Tematická pole na Cebitu 2016

I startupy se mohou připojit k jednomu z 15 digitálních tematických polí jako Big Data, Digital Health, eCommerce, FinTech, Internet of Things, Logistic Media & AdTech a dalším. Například IBM bude představovat motivační téma „cognitive era“ – v podstatě své „rodinné stříbro“ – sadu rozpoznávacích technologií Watson, například převod hlasu do textu,“ sdělil Martin Švík z IBM.

Martin Švík, IBM; Hartwig Sass, Head of Communications Cebit; Eva Václavíková, Deutsche Messe

Protože digitalizace způsobila revoluci i na trhu datacenter, velká pozornost bude věnována i tématu „Data Center for the Future“, která mají pomoci menším až středně velkým podnikům upgradovat a modernizovat jejich IT a vyrovnat se s rostoucím objemem dat a požadavky na výpočetní výkon.¨

Bilance Cebitu 2015

Právě ve stěžejních oblastech veletrhu Cebit, které hrají ústřední úlohu pro digitalizaci ekonomiky, jako ECM (Enterprise Content Management), ERP (Enterprise Resource Planning), Business Security, Communication & Networks nebo HR (Human Resources), byli vystavovatelé s průběhem spokojeni.

Exit mobile version