Centrum.cz využije v reklamní kampani Bobíka

Portál Centrum.cz se zaměří na uživatele, kteří jsou mladší třiceti let. Zároveň pro svoji kampaň využije psa Bobíka.
Ve své reklamní kampani nehodlají komunikovat zcela konkrétní důvody, proč by měl návštěvník zavítat právě na tento portál. Tématem celé kampaně bude hlavně image portálu.

Nové reklamní spoty s Bobíkem zatím nejsou na internetu volně ke stažení. Ve starším spotu návštěvnice jedné asijské restaurace požádá personál, aby se jí postarali o jejího psa. Kuchař čínské restaurace pochopí žádost po svém a šokované zákaznici hrdě předloží jako pokrm nebohého Bóbika. Kritici této reklamě vyčítali, že nijak nesouvisí se značkou Centrum.cz.

Jak ukazuje například reklama portálu Yahoo.com, může reklamní spot propagovat pouze značku. Musí být ovšem nedílnou součástí spotu. V opačném případě hrozí nebezpečí, že si lidé zapamatují vtip, ale nespojí si jej s konkrétní značkou.

Exit mobile version