Společnost Apple zavedla v rámci App Store novou službu předplatného, docenit by ji měli zejména vydavatelé aplikací založených na periodickém obsahu jako jsou noviny a časopisy.
Jedná se o obdobnou službu účtování předplatného, jakou společnost Apple nedávno spustila prostřednictvím aplikace The Daily společnosti News Corp.
Služba funguje tak, že vydavatelé stanoví ceny a délky předplatného (týdenní, měsíční, čtvrtletní, nebo třeba roční) a zákazníci následně jedním kliknutím zvolí dobu po jakou má trvat. Podle typu závazku následně proběhne vyúčtování, které mohou uživatelé kontrolovat a spravovat přes stránky osobního účtu. Apple si za zpracování plateb strhává 30% podíl podobně jako u ostatních prodejů pomocí obchodu In-App Purchase.
Vydavatelé, kteří budou v aplikaci používat službu předplatného společnosti Apple, mohou mimo aplikaci využívat rovněž další způsoby získávání digitálních odběratelů. Mohou například prodávat digitální předplacené služby na svých webových stránkách nebo poskytnout stávajícím odběratelům bezplatný přístup. Protože společnost Apple není účastníkem těchto transakcí, vydavatelé se s Applem nedělí o své výnosy ani o informace o zákaznících. Má to ale háček, pro uživatele, kteří se registrovali mimo aplikaci, musí totiž vydavatelé zajistit uvnitř aplikace vlastní proces ověřování.
„Naše filosofie je jednoduchá: Pokud společnost Apple získá nového předplatitele aplikace, získá 30procentní podíl. Pokud stávajícího nebo nového předplatitele získá vydavatel, ponechá si vydavatel 100 procent a společnost Apple nezíská nic,” vysvětluje CEO společnosti Apple, Steve Jobs. „Věříme, že tato inovativní služba předplatného poskytne vydavatelům zcela novou příležitost k rozšíření digitálního přístupu k obsahu na zařízeních iPad, iPod touch a iPhone, což jistě potěší nové i stávající odběratele,” dodává.