Praha, 8. února 2010 – Společnost Xerox od začátku letošního roku zásadně mění organizační strukturu lokální pobočky. Cílem tohoto kroku je zefektivnit obchodní procesy a externí i interní komunikaci v souvislosti s širokým portfoliem produktů a služeb, které společnost nabízí. Nově je vnitřní struktura členěna podle potřeb jednotlivých skupin zákazníků a partnerů, nikoliv podle typu produktů. Od začátku roku 2010 tak společnost funguje v rámci divizí:
– Strategic Accounts Operation, která se pod vedením Viktora Bartuška komplexně zabývá potřebami největších zákazníků, od nabídky vhodných tiskových strojů, jejich servisu a zajištění spotřebního materiálu až po dodávky outsourcingových řešení v oblasti práce s dokumenty včetně správy tiskového prostředí,
– General Market Operations, kterou vede Michal Nevrkla a pod kterou spadají veškeré obchody realizované přes partnerskou síť,
– Marketing a softwarová řešení, která pod vedením Iva Překlasy podporuje obě předchozí divize.
„Změna vnitřního dělení společnosti Xerox Czech Republic souvisí s naší snahou poskytovat klientům komplexní řešení v oblasti práce s dokumenty a plně tak využít šíři a možnosti portfolia našich produktů a služeb,“ říká Libor Holík, generální ředitel společnosti. „Věřím, že všichni jmenovaní ředitelé nových divizí mají cenné zkušenosti a schopnost uskutečnit vizi, se kterou na pozici přicházejí.“
Viktor Bartušek (30) bude na pozici SAO & XGS Manager zodpovědný za přípravu strategie a řízení obchodního týmu pro strategické zákazníky Xeroxu. Zároveň bude mít i nadále na starosti divizi Xerox Global Services (XGS), která se specializuje na outsourcing tvorby, zpracování a řízení toku dokumentů ve firmách, včetně komplexní správy tiskového prostředí.
Viktor Bartušek pracuje ve společnosti Xerox od roku 2004, kdy nastoupil na pozici XGS Consultant, na starosti měl získávání nových zákazníků. Následně byl jmenován XGS Sales Managerem se zodpovědností za vedení týmu konzultantů a v roce 2008 se stal ředitelem divize XGS.
„Mým cílem v nové pozici je nastavit efektivnější obsluhu našich strategických zákazníků a současně zvyšovat tržní podíl Xeroxu v oblasti služeb,“ říká Viktor Bartušek.
Viktor Bartušek získal titul MBA na US Business School a mezi jeho koníčky patří windsurfing a golf.
Michal Nevrkla (32)
Na pozici GMO & Channels Manager bude odpovídat za obchody realizované přes partnerský kanál. Jedná se především o portfolio kancelářských strojů a spotřebního materiálu.
Michal Nevrkla působil ve společnosti Xerox Czech Republic od roku 2001 v divizi DSE, která se v minulosti zabývala dodávkou spotřebního materiálu pro tisková zařízení Xerox a další značky. Naposledy v této divizi zastával pozici DSE Managera.
„V nové funkci bych se chtěl zaměřit především na sloučení a rozvoj partnerského kanálu,“ říká Michal Nevrkla.
Michal Nevrkla vystudoval program MBA na ESMA Barcelona. K jeho koníčkům patří golf, fotografování, automobily a cestování.
Ivo Překlasa (51)
Nově jmenovaný marketingový manažer bude mít na starosti strategii a řízení marketingových aktivit podporujících divize SAO & XGS a GMO.
Do společnosti Xerox se Ivo Překlasa vrací po čtyřech letech, kdy řídil realitní kancelář Lexxus. Před svým odchodem pracoval v Xeroxu jako marketingový manažer lokální pobočky, později se jeho zodpovědnost rozšířila na region střední a východní Evropy.
„Ve své pozici bych chtěl dosáhnout toho, aby byla společnost Xerox vnímána jako špičková technologická firma, která nabízí ucelená aplikační řešení v oblasti tisku, skenování, dokončování a archivace pro jednotlivá odvětví ekonomiky,“ říká Ivo Překlasa.
Ivo Překlasa vystudoval VŠE a získal titul MBA na University of New York v Praze. Mezi jeho koníčky patří četba, cyklistika a vysokohorská turistika.
XEROX je světovým lídrem a nositelem inovací v oblasti správy dokumentů a tiskového prostředí. Nabízí produkty pro domácnosti i řešení pro firmy různých velikostí, od malých společností až po mezinárodní korporace, kterým umožňuje dosáhnout plně integrovaného řízení dokumentů. Xerox dodává zákazníkům samostatně nebo v rámci svých řešení široké spektrum zařízení – černobílé a barevné multifunkční zařízení, faxy, tiskárny, velkoformátová zařízení, produkční a publikační tiskové systémy, dále software pro správu dokumentů a služby v oblasti tvorby, zpracování, archivace a řízení toku dokumentů. Xerox pomáhá zákazníkům díky nejnovějším technologiím snížit provozní i personální náklady a zefektivnit obchodní procesy.