Značka Helios, která zastřešuje přední firemní softwarové řešení od společnosti Asseco Solutions spadající do mezinárodní IT skupiny Asseco, mění po letech svou vizuální identitu. Za minimalistickým, moderním a nadčasovým designem stojí kreativní agentura MIUZA.
„Nový logotyp Heliosu vychází z přání klienta, aby budoucí vizuální identita vyjadřovala především digitální zaměření značky. Zdůrazněním písmene H a odstraněním hvězdy jsme docílili jednoduchosti, který symbolizuje spojení s moderními technologiemi a světem výpočetní techniky. Barevná paleta tuto orientaci jasně podtrhuje,“ říká Monika Tkáčová, Creative Director agentury MIUZA.
Jedním ze záměrů rebrandingu bylo vytvořit logo, které bude snadno zapamatovatelné a funkční i za několik let. Šikmá příčka v písmenu „H“ pak nenápadně odkazuje na původní design, propojuje tak historii značky s její budoucností.
„Změna vizuální identity pro nás nebyla jen o novém logu, ale především o dalším kroku v evoluci značky Helios. Nový design odráží naši dlouhodobou orientaci na moderní technologie, přitom však zachovává kontinuitu s tím, co naši zákazníci znají a oceňují – kvalitu, stabilitu a inovaci,“ doplňuje Kateřina Trčalová, Head of Marketing společnosti Asseco Solutions.
Implementace nové identity napříč celým produktovým portfoliem a komunikačními kanály Helios probíhá postupně ve spolupráci se Zuzanou Valáškovou, Lead Graphic Designer agentury MIUZA.
Kreativní agentura MIUZA se zaměřuje na tvorbu vizuálních identit, marketingových a komunikačních strategií, brandingu a audiovizuálních materiálů a obsahový marketing. Mezi její klienty patří například Asseco Solutions, Rádio Impuls, Marlenka, Sazka nebo Bellinda. MIUZA působí od roku 2018 a sídlí ve Zlíně, ale působí po celé České republice.