Agentforce 2dx umožňuje proaktivní zapojení Agentforce, spouštění při změnách dat, autonomní provoz na pozadí jakéhokoli obchodního procesu a interakci s uživateli v jakémkoli uživatelském rozhraní s bohatým obsahem a médii.
Společnost Salesforce představila Agentforce 2dx, nejnovější verzi své digitální pracovní platformy pro zavádění důvěryhodných, autonomních agentů s umělou inteligencí do pracovního procesu. V této verzi Agentforce překračuje reaktivní, uživateli iniciovaný svět chatových rozhraní a umožňuje proaktivním agentům AI pracovat v pozadí, bez neustálého lidského dohledu, a nabídnout tak nové pracovní postupy zákazníkům a zaměstnancům jakéhokoli druhu. Organizace nyní mohou autonomní agenty hladce integrovat do svých stávajících datových systémů, obchodní logiky a uživatelských rozhraní, což agentům umožní predikovat obchodní potřeby a dynamicky přijímat opatření pro zvýšení efektivity, agility a škálovatelnosti.
Agentforce 2dx také představuje novou sadu nástrojů pro vývojáře Salesforce s nízkým kódem a pro-kódem, které umožňují rychlejší konfiguraci, testování a nasazení Agentforce, a pokročilé analytické nástroje, které pomáhají týmům monitorovat, ladit a optimalizovat výkon agentů pomocí dat a pokynů v reálném čase. Pro experimentování s těmito nástroji nyní Salesforce nabízí Agentforce Developer Edition, zcela bezplatné prostředí, kde mohou vývojáři vytvářet prototypy agentů pomocí Agentforce a také zkoumat možnosti Data Cloudu, hyperskalárního datového enginu Salesforce.
Kromě toho Salesforce oznámil AgentExchange, důvěryhodné tržiště a komunitu pro Agentforce, která je integrována do Salesforce, čímž se partnerům otevírají nové možnosti, jak se podílet na rychle se rozvíjející příležitosti digitálního pracovního trhu v hodnotě 6 bilionů dolarů. AgentExchange urychlí nasazení Agentforce díky knihovně šablon a akcí připravených k použití, čímž ušetří firmám čas a zdroje a zároveň umožní partnerům nabízet své komponenty k prodeji a získat svůj podíl na rostoucím trhu agentů s umělou inteligencí. AgentExchange zahajuje provoz s více než 200 prvními partnery a stovkami připravených akcí, z nichž každá prošla přísnou bezpečnostní kontrolou a je podpořena recenzemi zákazníků, a jsou připraveny pro rychlé vytvoření a nasazení agentů AI napříč různými profesemi a odvětvími.
Agentforce 2dx ve spojení s novými vývojářskými nástroji a službou AgentExchange zahajuje činnost s komunitou Agentblazer , což je skupina pro administrátory Salesforce, vývojáře, technické ředitele, ředitele IT a další vedoucí pracovníky v oblasti IT, kteří mohou sdílet osvědčené postupy a učit se dovednostem na platformě Trailhead, aby mohli vytvářet společnosti orientované na agenty.
„Firmy dnes mají více práce než pracovníků a Agentforce se snaží tuto mezeru zaplnit. Rozšířením digitální práce mimo CRM usnadňujeme firmám více než kdy jindy začlenění agenturní umělé inteligence do jakéhokoli pracovního postupu nebo aplikace, aby zvládly rutinní úkoly, doplnily zaměstnance a navázaly kontakt se zákazníky. Díky hluboké integraci napříč platformou Salesforce pro digitální práci můžou ředitelé IT, vedoucí pracovníci IT a vývojáři bezproblémově vytvářet agenty a automatizovat jakoukoli práci, což zvyšuje efektivitu, podporuje inovace a uvolňuje nové příležitosti na trhu digitální práce v hodnotě 6 bilionů dolarů,“ říká Adam Evans, EVP a GM platformy AI společnosti Salesforce.
96 % vývojářů věří, že agenti s umělou inteligencí pozitivně změní zkušenosti vývojářů. Agentská umělá inteligence představuje další vývoj automatizace, kdy agenti s umělou inteligencí pracují samostatně a provádějí úkoly, rozhodují se a optimalizují pracovní postupy bez neustálého lidského dohledu. Na rozdíl od tradičních chatbotů s umělou inteligencí, které vyžadují jasně formulované zadání nebo rigidní programování, agentní umělá inteligence dynamicky reaguje na živá data a vyvíjející se obchodní potřeby. Nejnovější vylepšení agentní AI společnosti Salesforce představují významný pokrok ve způsobu, jakým organizace integrují agenty do každodenního provozu. Díky bezproblémovému začlenění AI do aplikací, pracovních postupů a procesů nebudou agenti AI připravení pro podniky pouze pomáhat – budou i sami jednat.
Hlavní novinky
Orchestrace Agentforce napříč všemi zkušenostmi nebo systémy
Nasazení autonomních agentů pro každou interakci se zákazníky a zaměstnanci dříve vyžadovalo složitou implementační strategii. Nyní mají administrátoři a vývojáři ještě více možností, jak nasadit agenty Agentforce kamkoli a přizpůsobit je pro každý případ použití díky novým nástrojům, jako jsou např.:
• Rozhraní API Agentforce: Integrujte Agentforce do back-endových procesů, jiných systémů a přímo do aplikací pomocí nového rozhraní API Agentforce. Zákazníci mohou například spustit agenta při vytvoření objednávky ERP nebo spustit automatizaci procesu žádosti o úvěr, aby ověřil, zda dokumenty obsahují požadované informace.
• Odvolatelné akce Agentforce: Agentforce lze nyní vložit do obchodní logiky Salesforce, jako je Flow a Apex. Umožňuje tak zákazníkům kombinovat klasickou automatizaci pracovních postupů s agenturním uvažováním. Zákazníci mohou například spustit agenta, když se příležitost posune do určité fáze, aby zdůvodnil nejlepší další kroky a podle toho spustil e-mailové aktualizace nebo schvalování.
• MuleSoft pro Agentforce: MuleSoft Topic Center umožňuje vývojářům používat přirozený jazyk k vytváření témat a akcí Agentforce z rozhraní API MuleSoft. MuleSoft API Catalog zjednodušuje vývoj AI agentů centralizací přístupu k různým API od MuleSoft, Salesforce a Heroku v rámci Agentforce. Poskytuje správcům bezpečné a řízené centrum pro rychlé rozšiřování schopností agenta pomocí předpřipravených témat a akcí z různých ekosystémů. Konektor MuleSoft Agentforce umožňuje vývojářům integrovat Agentforce do stávajících pracovních postupů a umožňuje spouštět API a integrace agentů pro obohacování dat a provádění akcí napříč systémy.
• Kroky Agentforce v nástroji Slack Workflow Builder: Umožňuje vývojářům vložit Agentforce do automatizací bez kódu ve Slacku. Spouštějte Agentforce z událostí ve Slacku a předávejte kontext konverzace ve Slacku zpět do Agentforce, aniž byste se museli spoléhat na akce iniciované uživatelem.
• Šablona zaměstnance Agentforce: Snadné nasazení Agentforce pro případy použití zaměstnanců ve Slacku a Salesforce pomocí nové šablony Agentforce. Šablona Agentforce Employee Template umožňuje zákazníkům vytvořit několik agentů pro zaměstnance, které lze nakonfigurovat a nasadit napříč jakoukoli obchodní linií.
• Agentforce Surfaces: Inteligentní poskytování bohatého obsahu v rámci Agentforce ve všech kanálech Digital Engagement. Inteligentně přidávejte dynamické, interaktivní komponenty a média, která jsou specifická pro jednotlivé kanály a zařízení, a lépe tak přizpůsobte způsob, jakým se Agentforce zobrazuje napříč kanály.
• Karty Agentforce: Vložte webové komponenty Lightning do odezvy akcí Agentforce. Znovu použijte stávající komponenty Salesforce a poskytněte Agentforce více kontextu, informací a funkcí.
• Sémantika tabulek: Vytvořte přehledné a uspořádané datové struktury – sémantické modely, které může Agentforce využít. Tableau obohacuje agenty o obchodní kontext v reálném čase, takže mohou poskytovat přesnější informace a odpovědi.
Konfigurace, testování a nasazení nových nástrojů
Agentforce obsahuje nové pro-kódové a low-kódové nástroje, které pomáhají administrátorům a vývojářům při vytváření nápadů, sestavování, nasazování a dohledu nad službou Agentforce v rámci celé organizace. Tyto nástroje jsou součástí hluboce sjednocené platformy Salesforce, takže jsou plně integrovány do pracovních postupů, které vývojáři používají každý den, jako je DevOps Center a rozhraní příkazového řádku (CLI).
• Agentforce Developer Edition: Nové bezplatné prostředí pro přístup k Agentforce a Data Cloudu, které umožňuje začít s prototypováním prvních případů použití. Agentforce Developer Edition zahrnuje 10GB přístup do Data Cloudu a 150 generací LLM za hodinu.
• Asistence AI v nástroji Agent Builder: Týmy nyní mohou Agentforce nasadit do výroby rychleji a s větší jistotou díky tvorbě témat a instrukcí s podporou AI, která pomáhá rychle konfigurovat agenty, kteří dodržují osvědčené postupy. Asistent AI také pomáhá týmům řešit problémy s odpověďmi, které Agentforce poskytuje, a poskytuje pokyny, jak vylepšit základní téma a instrukce.
• Testovací centrum: Týmy mohou snadno testovat své konfigurace Agentforce ve velkém měřítku pomocí umělé inteligence. A mohou automaticky generovat a spouštět testovací případy v Testovacím centru ve svém Salesforce Sandboxu. Týmy mohou také vyhodnocovat, jak dobře konfigurace Agentforce dodržují ochranná pravidla, jako je věrnost nebo relevantnost kontextu.
• Podpora CLI a VS kódu: Vývojáři nyní mohou vytvářet, aktualizovat a testovat konfigurace Agentforce pomocí CLI a kódu VS. Všechny aspekty konfigurací Agentforce lze vytvářet a aktualizovat pomocí nástrojů pro kód a proti těmto konfiguracím lze spouštět testovací případy.
• Inspektor DX: Prozkoumejte a pochopte všechna metadata a data používaná Agentforce, včetně témat a akcí agentů, uvnitř vašeho Salesforce Sandboxu. Snadno provádějte a sledujte změny metadat při konfiguraci agentů v nástroji Agent Builder prostřednictvím postranního panelu.
• Agentforce Interaction Explorer: Podrobné reporty a analýzy o tom, jak Agentforce funguje, od obecných trendů až po sledování jednotlivých relací. Porozumějte každému požadavku uživatele, argumentačním krokům spojeným s odpovědí a zobrazte si doporučení poháněná umělou inteligencí, která pomáhají průběžně zpřesňovat témata a pokyny pro zlepšení výkonu agenta.