Začátkem letošního roku Red Hat oznámil, že pracuje na transformaci globální partnerské spolupráce a nabídne partnerům jednodušší procesy, možnost volby a flexibilitu v návrzích řešení pro koncové zákazníky.
S nárůstem průmyslových trendů v oblastech, jako jsou umělá inteligence (AI), virtualizace a další, je nezbytná koordinovaná spolupráce mezi různými dodavateli technologií a poskytovateli řešení. Pozorně sledujeme, jak tato dynamika trhu ovlivňuje partnery a zákazníky, abychom lépe pochopili, jak jim můžeme pomoci při zavádění ekosystémového přístupu k modernizaci IT.
Tím hlavním, o co se partneři Red Hatu mohou opřít, je celosvětově standardizovaný partnerský program, který je základnou pro jednodušší a transparentnější transakce partnerů a který se řídí konzistentním systémem úrovní partnerství na základě zapojení, odborných znalostí a výkonnosti partnerů. Red Hat podporuje partnery i zjednodušenými pobídkami, které jsou použitelné pro všechny typy partnerů a které jim pomáhají budovat a zrychlovat jejich obchodní kanály. Třetím stavebním kamenem partnerské sítě Red Hatu je pokročilé digitální prostředí, které partnerům poskytuje jednotné nástroje a přístup k důležitým zdrojům prostřednictvím služby Red Hat Partner Connect.
Všechny změny, které v partnerském programu realizujeme, umožní našim partnerům urychlit realizaci jejich příjmů, zapojit se do společných aktivit a omezit komplikace díky vylepšenému partnerskému prostředí při prodeji, vytváření a správě řešení s produkty Red Hat.
Modulární design
Red Hat zavedl do svého partnerského programu modulární design, který partnerům umožňuje získávat body za konkrétní aktivity odpovídající jejich obchodním cílům. V rámci prvních tři modulů Resell, Distribution a Sell With si partneři mohou sami vybírat aktivity podle svých obchodních priorit, což jim pomůže zrychlit obchodní růst a ziskovost. Modulární struktura programu navíc partnerům usnadňuje zapojení do cílených oblastí podnikání s Red Hatem, ať už se rozhodnou zapojit do jednoho nebo více modulů.
Uvedení modulů Resell, Distribution a Sell With položilo základy nového pojetí partnerského programu Red Hatu, přičemž ještě v průběhu tohoto roku a v dalších letech budou k dispozici nové moduly, které budou podporovat další partnerské aktivity v oblasti tvorby řešení, jejich prodeje i servisu.
Partnerské pobídky
Za body získané v rámci modulů mohou partneři získat přístup k dalším výhodám, podpoře na míru a rozšířeným příležitostem, které budou odpovídat úrovni jejich zapojení. Během počátečního uvedení uplatňuje Red Hat pro partnery po celém světě standardizovaný proces registrace příležitostí, který jim umožňuje registrovat příležitosti k získání dalších slev a podpory. Kromě toho Red Hat vylepšil nástroje a procesy týkající se fondu pro rozvoj trhu (MDF, market development fund), aby partnerům usnadnil získávání dalších finančních prostředků na základě jejich aktivit v rámci modulů. V průběhu roku bude Red Hat pokračovat v rozšiřování partnerských pobídek a výhod, aby pomohl posílit kriticky důležité oblasti v rámci partnerského ekosystému.
Digitalizace na podporu obchodních příležitostí
S cílem podpořit partnery při orientaci v nových modulech Resell, Distribution a Sell With, Red Hat vylepšil svůj portál Red Hat Partner Connect o nové rozhraní, které zjednodušuje interakce s uživateli a provádí partnery činnostmi v rámci modulů. Díky těmto vylepšením partneři získají větší přehled o registraci svých obchodů a obchodních příležitostech, včetně podrobnějších přehledů výkonnosti a reportingu v reálném čase pro lepší správu příležitostí.
Začít můžete už dnes
Uvedením těchto nových partnerských modulů a výhod Red Hat vytváří jednotné prostředí pro globální partnerskou spolupráci založenou na možnosti volby a flexibilitě, s cílem přinášet přidanou hodnotu zákazníkům. Partneři mohou snadněji spolupracovat v rámci různých způsobů zapojení a získávat nové odměny prostřednictvím univerzálního bodového systému založeného na jejich aktivitě. Jak budou partneři postupovat jednotlivými moduly, transparentní struktura programu jim nabídne způsoby pro spolupráci, reporting v reálném čase a lepší přehled o obchodních příležitostech nejen s Red Hatem, ale i širším ekosystémem. Zapojit se partneři mohou okamžitě.
Zdeňka Van der Zwan, country manažerka zodpovědná za rozvoj obchodních aktivit Red Hatu v České republice a na Slovensku