Atos během tří týdnů dodal svému dlouhodobému klientovi ČSOB IT vybavení pro více než 750 zaměstnanců, aby zajistil potřebnou flexibilitu a vyřešil problémy s přechodem na home office, který nyní využívá 70 % zaměstnanců ČSOB.
Zásah koronavirové krize nikdo nečekal. I z toho důvodu byla málokterá společnost a její zaměstnanci připraveni se ze dne na den přesunout do domácích kanceláří. Společnost Atos, která se specializuje na digitální řešení a služby, spolupracuje s ČSOB již od roku 2015 a zajišťuje on-site podporu zaměstnanců banky a dceřiných společností, včetně služeb spojených s životním cyklem koncové digitální techniky. V rámci koronavirové krize se společnost Atos dohodla s ČSOB, že zaměstnancům zajistí dodání potřebného IT vybavení v co nejkratším čase, aby mohli hladce pokračovat v práci na home-office. Během 3 týdnú zvládli vybavit IT zařízením přes 750 zaměstnanců.
Navzdory komplexnosti služeb a celorepublikovému pokrytí se podařilo společnosti Atos zajistit potřebnou flexibilitu, čímž může obtíže a rozhodnutí klienta řešit ihned. „Máme naše expertní týmy a sklady s potřebnou technikou po celé České republice. Díky tomu zvládáme být flexibilní a daří se nám plnit šibeniční SLA termíny,“ dodává Petr Bulička, výkonný lídr pro finanční a pojišťovací sektor pro region SEE ve společnosti Atos.
Kromě on-site podpory zajišťuje Atos také VIP podporu pro hlavní představitele banky. Nad rámec běžného provozu probíhají další projekty, kterými jsou migrace operačních systémů, obměny koncové uživatelské techniky, redesign pracovních prostor hlavních budov po technické stránce či je v plánu implementace biometrického ověření přístupů a vybavení nových prostor ČSOB novou digitální technikou.
„Společnost Atos byla vždy připravena na všechny výzvy, které se v průběhu spolupráce vyskytly a bylo nutné je řešit, a to s minimálním dopadem na uživatele, což je pro nás, kromě potřebné kvality, stěžejní. Není lehké sehnat partnera, který by splňoval naše požadavky na rychlost řešení problémů a zvládl vše vyřešit i v tak krátkém čase,“ komentuje spolupráci Klára Jůzová Miléřová, výkonná manažerka Podpory uživatelské technologie společnosti ČSOB.