StartupYard od roku 2011 získal investice za 865 milionů korun. V minulém roce uskutečnil dva prodeje.
Regionální akcelerátor StartupYard loni získal pro začínající firmy investice v rekordním objemu 415 milionů korun. Je to téměř polovina z částky, kterou StartupYard vybral od roku 2011. Zástupci firmy to dnes oznámili na tiskové konferenci.
Do zatím posledního 11. akceleračního kola se přihlásilo 280 startupů z 56 zemí, což je dvakrát více než v předchozím kole. Z nich bylo vybráno šest startupů z pěti zemí, z toho dva české. Vybrané týmy jsou vedle Česka z Francie, Moldavska, Estonska a Kosova.
Všech šest startupů dokončilo intenzivní trénink pod vedením mentorů akcelerátoru. Ve 20 dnech se uskutečnilo 100 setkání. Startupy budou představeny na konferenci DemoDay 19. února 2020 v pražském divadle Royal. Konference se tradičně účastní investoři, zástupci korporací a další odborníci.
„Obory letošních účastníků jsou velmi různorodé. Sahají od logistické optimalizace přes supervizi výrobních linek až po management práv pro digitální obsah. Vybrané startupy se zabývají globálními problémy a jsou i ‚nejzralejšími‘ v naší historii. Těšíme se na DemoDay v únoru, kde je budeme moci představit potenciálním investorům a odborníkům na startupy,“ uvedl výkonný ředitel StartupYardu Cedric Maloux.
Vybraný český startup Boom’n’Rank je zaměřený na online marketéry, kteří mají problém soustavně vytvářet kvalitní obsah. Doporučuje témata, titulky, poskytuje základní návrhy a analytiku. Projekt 24 Vision pak poskytuje kontrolu kvality na výrobních linkách prostřednictvím umělé inteligence.
StartupYard od roku 2011 získal investice za 865 milionů korun. V minulém roce uskutečnil dva prodeje. Brand Embassy koupila izraelská společnost NICE a Steel Mountain koupila firma Avast.
jsa gcm