Přes tři a půl tisíce přímých partnerů Vodafonu je s operátorem nově propojeno speciálním blogem Vodafone Partner. (partner.vodafone.cz). Všem obchodním partnerům, dodavatelům, agenturám, zadavatelům reklamy, médiím i neziskovým organizacím bude sloužit jako virtuální platforma pro získání důležitých informací, zpětnou vazbu i budování společné byznysové komunity.
Vodafone Partner navazuje na blog pro zákazníky, který Vodafone jako jedna z prvních firem v tuzemsku spustil v polovině listopadu.
Jelikož má v dnešní rychlé době každý nedostatek času, ale dobré vztahy s externími partnery jsou pro úspěch firem stále důležitější , rozhodli jsme se jít cestou virtuální komunikace a interakce,“ říká Jana Zichová, senior manažerka pro PR a společenskou odpovědnost a dodává: „Komunita tři a půl tisíce externích partnerů z komerční i nekomerční sféry je pro nás důležitým zdrojem kontaktů, názorů, zpětné vazby i nápadů.“
Partneři na blogu najdou všechny důležité novinky z Vodafone ČR, informace o nových službách i produktech, příspěvky vedení Vodafone nebo také on-line interview, ankety a průzkumy. Budou mít také možnost se na cokoliv zeptat a mezi prvními se zapojit do soutěží i testování nových služeb a produktů.
Jelikož je blog určený specifické komunitě lidí, je potřeba se při prvním vstupu zaregistrovat a získat tak přístupové heslo. To partnerům umožní nejenom číst příspěvky, ale též na ně reagovat.
Speciálním dárkem na uvítanou je vánoční videopřání od generálního ředitele Grahama Mahera.
V duchu Web 2.0 by se v budoucnu měl partnerský blog stát komunitním portálem, který bude zastřešovat různé byznysové sub-komunity a externí bloggery.
Více informací o blogu a jeho obsahu najdete na partner.vodafone.cz