T-Mobile dnes otevírá svou dvoutisící evropskou prodejnu na vídeňské Rotenturmstrasse. „S velkou radostí oznamuji, že jsem dosáhli našeho cíle pro letošní rok mít v Evropě dva tisíce značkových prodejen! Jde o výsledek obchodní strategie celé skupiny T-Mobile, jež klade důraz na vlastní distribuční kanály,“ říká Hamid Akhavan, generální ředitel T-Mobile International. Tento rok bylo každý měsíc v Evropě otevřeno průměrně 25 nových prodejen. Některou z evropských značkových prodejen operátora navštívilo za posledních 12 měsíců více než 100 millionů zákazníků. Od roku 2004 T-Mobile investoval do budování vlastní prodejní sítě v Evropě přibližně 200 million EUR.
Skupina T-Mobile klade důraz na svou vlastní prodejní síť. Úspěch této strategie se odráží ve spokojenosti zákazníků. Téměř ve všech zemích, kde je T-Mobile zastoupen, obsazuje tento operátor první příčku v tzv. ‚mystery shoppingu‘, zkoumajícím kvalitu prodejen. Vysoká míra spokojenosti zákazníků jasně dokazuje, že T-Mobile je na správné cestě stát se nejuznávanějším poskytovatelem služeb. Jednotný koncept všech prodejen v evropských TMO zemích a jejich počet – 2000 – představují jasnou konkurenční výhodu.
O společnosti T-Mobile
Společnost T-Mobile Czech Republic působí na českém trhu od roku 1996. Od svého založení klade důraz na kvalitu nabízených služeb a vynikající péči o své zákazníky. K 30. září 2007 společnost obsluhovala 5,2 milionu zákazníků.
T-Mobile je operátorem veřejné mobilní komunikační sítě ve standardu GSM 900 MHz a 1800 MHz a zároveň je oprávněn provozovat síť UMTS. Tuto technologii třetí generace spustil jako první v České republice dne 19. října 2005 pod názvem Internet 4G.
T-Mobile je členem mezinárodní telekomunikační skupiny T-Mobile International. Zákazníci díky mezinárodnímu zázemí mohou v zahraničí počítat s dostupností služeb, na něž jsou zvyklí z domova, či využít jednotné a velmi výhodné ceny za volání.
Další informace o společnosti: t-press.cz nebo www.t-mobile.cz.