Po odstartování nové strategie Atlas+ předal prvního září David Duroň žezlo generálního ředitele společnosti Atlas.cz a.s. dosavadnímu finančnímu řediteli Pavlu Doležalovi. V Atlasu nastaly i další personální přesuny, a to na pozici produktového ředitele a ve vedení marketingového oddělení.
Na pozici produktového ředitele se představí Jan Kuneš, který v Atlasu zatím zastával funkci produktového manažera pro mailové služby. Jeho předchozím působištěm byla společnost Computer Press, kde pracoval v pozici šéfredaktora internetového IT magazínu Živě.cz. „Mým cílem je modernizovat stávající služby a trvale nasměrovat vývoj nových internetových projektů naší společnosti k lepšímu využití moderních technologií a trendů v oblasti webových služeb,“ uvádí Jan Kuneš.
Změny doznalo i marketingové oddělení. Na místo marketingového manažera nastoupil Martin Březina, který doposud působil ve společnosti Atlas.cz na pozici specialisty BTL komunikace. Před nástupem do Atlasu pracoval Březina v agentuře GCI Praha jako PR konzultant. “Rozjeli jsme Atlas+ a jedeme dál. Naši uživatelé a konkurence se mají na co těšit,“ říká s úsměvem Martin Březina.
Atlas.cz
Atlas.cz, který letos slaví své 10 narozeniny, je český internetový portál s rozsáhlými zdroji informací pro business, komunikaci i volný čas. Portál staví svůj úspěch na kvalitních lidech, službách a spokojených uživatelích.
Atlas si klade za cíl oslovit, zejména obsahovými službami, nejen cílovou skupinu ve věku 25+, ale především mladé rodiny s jejich potřebami na internetu. Mladší uživatele Atlas oslovuje díky značce ICQ, se kterou má v České republice exkluzivní spolupráci. Atlas.cz je zároveň mateřskou společností Atlas.sk působící na Slovensku a celkem zaměstnává v obou zemích téměř 200 zaměstnanců.