Zákazníci v rámci dohody o úrovni služeb očekávají nejen samotnou dostupnost aplikací.
Společnost Oracle smluvně garantuje, že její služby si z hlediska dostupnosti, výkonu i řízení udrží parametry potřebné pro provoz podnikových aplikací; u konkurenčních dodavatelů podle Oraclu naopak hrozí, že zákazník bude platit bez ohledu na pokles kvality.
Oracle v rámci své databáze poskytované formou služby (Oracle Autonomous Database) již dříve nabídl garanci 99,995% dostupnosti. Nyní Oracle jako první v oboru nabízí podobné komplexní garance ((service level agreements, SLA)) také pro služby IaaS (Infrastructure-as-a-Service).
„Žádný jiný poskytovatel cloudu nenabízí takové záruky,“ uvádí Thomas Kurian, prezident pro vývoj produktů ve společnosti Oracle. „Naši konkurenti mají velmi omezené garance a řadu dodatků o vyloučení odpovědnosti psaných na smlouvách drobným písmem. Naše garance úrovně cloudových služeb naproti tomu zahrnuje výkon, správu i dostupnost.
„Zákazníci v rámci dohody o úrovni služeb očekávají nejen samotnou dostupnost aplikací, ale i to, že aplikace budou bez ohledu na své fyzické umístění poskytovat očekávaný výkon a možnost řízení,“ uvádí Al Gillen viceprezident pro vývoj softwaru a open source v analytické společnosti IDC. „Mnoho garancí SLA pro úroveň cloudových služeb ve skutečnosti neposkytuje příliš široké záruky. To, co nabízí Oracle, dává zákazníkům především důvěru potřebnou k tomu, aby mohli do cloudu převést i své kritické aplikace.“
V rámci garance výkonu se Oracle zavazuje, že služby Oracle Cloud Infrastructure budou každý den v daném měsíci poskytovat více než 90 % deklarovaného výkonu. Pokud tento výkon nebude k dispozici pouhých 44 minut měsíčně, zákazníci získají podle podmínek služby kredity využitelné na nákup dalších služeb Oracle.