Česká firma Blindspot Solutions se specializuje na oblast umělé inteligence a strojového učení.
Adastra tak chce posílit v oblasti informačního managementu a digitalizace. Uvedli to dnes zástupci společnosti v tiskové společnosti. Cenu nesdělili.
Blindspot Solutions funguje čtyři roky. Firma podporuje jak startupy, tak zavedené korporace v České republice i v zahraničí. Spolupracuje například s německou společností TÜV SÜD, s americkým startupem LookingGlass, českými Social Bakers či dánskou společností Logpoint nebo italskými DF Labs. Blindspot letos meziročně zdvojnásobila svůj obrat a má 25 zaměstnanců. Po akvizici plánuje řady svých expertů dále rozšiřovat.
„Spojení s Blindspot Solutions je pro nás velký krok do budoucnosti. Nyní máme komplexní portfolio služeb, které pomohou našim klientům stát se leadery ve svém oboru v nadcházející digitální revoluci,“ uvedl ředitel Adastry Pavel Kysela.
Podle jednoho ze zakladatelů Blindspotu Michala Pěchoučka chce firma konkurovat světovým korporacím, které v Evropě vytvářejí stovky nových pozic zaměřených na strojové učení.
„Spojení s Adastrou nám dává nejen možnost obohatit naše portfolio zákazníků o významné hráče, ale hlavně ještě více posiluje naše ambice vytvořit v rámci regionu unikátní pracoviště zaměřené na umělou inteligenci a strojové učení,“ dodal Pěchouček.
Adastra je mezinárodní konzultační společnost, která vznikla v roce 2000. Zaměřuje se na zpracování dat, jejich analýzu a budování datových skladů, Internet věcí (IoT), umělou inteligenci nebo vývoj mobilních aplikací. Zaměstnává 1500 konzultantů ve 12 kancelářích a její loňský obrat dosáhl 2,3 miliardy korun.