Češi se na internetu více starají, jak najít bod G než o znovuzískání ztraceného telefonu nebo získání práce. Milence pak hledají častěji než milenku. Vyplývá to ze statistiky vyhledávače Seznam.cz za loňský rok.
Bod G, neboli klíč k bráně ženské rozkoše, byl nejčastěji zadávaným heslem v souvislosti se spojením „jak najít“. Vedle ztraceného telefonu a práce na dalších místech skončila snaha o získání návodu, jak najít smysl života, holku, kluka nebo partnera.
Spousta lidí také na internetu hledala seznámení. Ženy zajímala nejčastěji rada, jak se seznámit s bohatým mužem, milionářem nebo s doktorem. Muži se zase kromě obecných dotazů na to, jak se seznámit s ženou a dívkou ptali po tom, jak se seznámit s holkou v autobuse, s modelkou, s malou dívkou, s Ukrajinkou nebo s romskou dívkou.
Ani v době sociálních sítí pak nejsou reliktem minulosti seznamky. Slovo seznamka se od ledna do prosince 2016 objevilo ve vyhledávání Seznam.cz ve více než šesti a půl milionech hledaných výrazech. Vůbec nejhledanější je seznamka Štěstí.cz.
Muži i ženy řeší problémy s nevěrou velmi často prostřednictvím internetu. Samotného slova se v uplynulém roce týkalo přes sto tisíc dotazů. Slovo milenec pak hledali lidé podstatně častěji než slovo milenka. „Jak ženy, tak muži jsou v otázce milenců a milenek poměrně praktičtí. U žen dotazy vypadají takto: ženatý milenec, mladší milenec, milenec se neozývá, milenec mě už nechce, milenec nebo manžel, starší milenec nebo zamilovaný milenec. Muži zase hledají milenky ve spojení milenka privat, jak se zbavit milenky či jak dlouho trvá zamilovanost do milenky,“ uvedla produktová manažerka vyhledávání na Seznamu Martina Pomikálková. V tematice rozvodů vedou dotazy na formuláře, postupy, žaloby, anulování a návrhy na rozvod.