Sociální sítí Facebook vzrostl ve čtvrtém čtvrtletí zisk na 3,57 miliardy USD (89,6 miliardy Kč) z předloňských srovnatelných 1,56 miliardy USD. Příjmy stouply o 50,8 procenta. Facebook těží hlavně ze své snahy o větší průnik od oblasti mobilních přístrojů a videa.
Zisk na akcii činila 1,41 dolaru a překonal odhady analytiků dotazovaných agenturou Reuters, kteří čekali zisk jen 1,31 dolaru na akcii. Příjmy stouply na 8,81 miliardy USD, analytici čekali jejich růst pouze na 8,51 miliardy USD. Z toho příjmy z reklamy činily 8,63 miliardy USD, což bylo rovněž více, než čekali analytici. Příjmy z mobilní reklamy se na celkových reklamních příjmech podílely 84 procenty.
Počet aktivních měsíčních uživatelů na konci čtvrtletí činil 1,86 miliardy. Meziročně se zvýšil o 17 procent. Zhruba 90 procent uživatelů Facebooku se připojuje prostřednictvím mobilních přístrojů.
Silné výsledky rozptýlily určité obavy poté, co firma v listopadu varovala, že růst reklamy pravděpodobně „významně“ zpomalí kvůli limitům spojeným s reklamou, tedy omezenému počtu reklam, které může Facebook ukázat každému uživateli. Facebooku tak pomáhá i vysoký růst počtu uživatelů.
Kromě hlavní sociální sítě, která má největší podíl na celkových příjmech, mají obrovskou klientskou základnu také aplikace pro sdílení fotografií Instagram a služba pro zasílání zpráv Whatsapp.