Vítězem 15. ročníku soutěže WebTop100 se stal ZETOR TRACTORS a.s., jehož firemní web zabodoval u odborné poroty a získal tak nejvyšší možné ocenění. Bylo předáno nové ocenění Osobnost digitálního marketingu, které získal Adam Hrubý, a rozdány ceny ve 12 oborových žebříčcích a 8 soutěžních kategoriích.
V úterý 15. listopadu 2016 byly slavnostně předány ceny vítězům soutěže WebTop100, která každoročně oceňuje kvalitu a profesionalitu webů a marketingových projektů českých firem. Do 15. ročníku soutěže se přihlásilo celkem 234 projektů, které ohodnotilo a zpětnou vazbu jim poskytlo celkem 58 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu.
Absolutním vítězem kategorie Firemní web roku 2016 se stala společnost ZETOR TRACTORS a.s. „Soutěže WebTop100 se účastníme poprvé. Zetor upravuje korporátní a marketingovou komunikaci s cílem se více přiblížit svým zákazníkům. Změna webu je jednou z částí rozsáhlé strategie. Spuštění nového webu směřovalo nejen k zatraktivnění vizuální stránky a optimalizace pro mobilní zařízení, ale rovněž jsme chtěli návštěvníkům stránek přinést poutavější informace o našich produktech, zapojit je více do multimediálního obsahu a přinést fanouškům více informací o událostech spojených s naší značkou. Účast v soutěži WebTop100 nám umožňuje si zároveň ověřit, zda realizované řešení obstojí i v tvrdé konkurenci dalších účastníků.“, hodnotí Robert Todt, ředitel prodeje a marketingu, ZETOR TRACTORS a.s.
Novinkou letošního ročníku bylo speciální ocenění Osobnost digitálního marketingu, které získal Adam Hrubý, grafický designér a kreativec na volné noze HRUBÝTM. Mezi jeho klienty patří jak větší korporace, tak start-upy, neziskovky a drobní živnostníci. V jeho portfoliu lze nalézt práci pro univerzity, politické strany či vojenské instituce. Specializuje se na branding a firemní design, webdesign a postprodukci.
Speciální ocenění Digitální agentura a Webdeveloper roku si pak odnesla agentura Giant interactive s.r.o., která se zaměřuje na tvorbu internetových stránek, aplikací, vývoj CMS a internetových obchodů, programování na míru a internetový marketing.
„Během posledních let je vidět obrovský posun firem v uvědomění si, že mobilní zařízení jsou stálou součástí digitálního života českého zákazníka. Firmy na to dokázaly zareagovat a dnes se již spíše výjimečně setkáme s weby a digitálními projekty, které tento trend nereflektují. To je razantně jiný stav, než kterého jsme byli svědky před dvěma lety, kdy jsme se v rámci WebTop100 právě na mobilní zařízení začali intenzivněji zaměřovat,“ dodává Luboš Plotěný, ředitel agentury Dobrý web, která konferenci a soutěž WebTop100 pořádá.