Možnost obrátit se na vyškolené techniky kdykoliv a kdekoliv na světě, zdánlivý detail který může uživateli notebooku nebo tabletu ušetřit spoustu problémů. Právě to má zákazníkům Dellu – včetně těch českých – umožnit nová služba Premium Support.
Premium Support má zajistit majitelům počítačů a tabletů Dell 24hodinový servis s dálkovou diagnostikou a ojedinělou proaktivní automatizovanou technologii podpory pro počítače a tablety. Přichází přitom s podporou technologie Dell SupportAssist, která automaticky detekuje problémy týkající se hardwaru i softwaru a uživatele na ně proaktivně upozorňuje, zatímco technikům umožňuje řešit problémy s předstihem, tedy dříve, než se o něm dozví sám zákazník.
Co Premium Support konkrétně nabízí:
• Telefonický nebo on-line přístup k podpoře 24 hodin denně 7 dní v týdnu.
• Na základě dálkové diagnostiky provedení servisu přímo na místě během 1-2 pracovních dnů.
• Jeden zdroj podpory pro hardware i software včetně předinstalovaných softwarových aplikací jako MS Office apod.
• Proaktivní řešení automaticky detekovaných problémů technologií SupportAssist.
• Asistence při připojování k síti, nastavování tiskárny, zálohování, instalaci antiviru, upgradu operačního systému apod.
Služba, dosud poskytovaná pouze v USA a Kanadě, je nově k dispozici v dalších zemích v Evropě, ale také v Asii a Tichomoří, na Středním Východě, v Africe a Latinské Americe (konkrétně v regionu EMEA je podpora po skončení místní pracovní doby poskytována v anglickém jazyce).
V současnosti je k dispozici konkrétně pro zařízení Dell Inspiron a Alienware ve 109 zemích. Majitelům s XPS bude k dispozici od 12. července. Nová podpora bude v průběhu tohoto roku k dostání i ve vybraných maloobchodních prodejnách.
Více o Premium Support zde.