Mobilní aplikace od Unicorn Systems pomáhá obchodním zástupcům ALBI efektivně prodávat kdekoliv a kdykoliv. Realizaci aplikace zajistil tým pro vývoj mobilních aplikací iCom Vision, který je součástí Unicorn Systems.
Mobilní tabletové řešení umožňuje komfortní vystavení objednávky a sledování dodávky zboží obchodním zástupcem přímo u zákazníka. Obchodní zástupce má prostřednictvím tabletu jednoduše k dispozici nejen informace o produktech, ale i důležité údaje týkající se klienta, jako jsou historie objednávek, fakturace a detaily platební disciplíny.
Celé řešení se skládá z tabletové aplikace pro operační systém Android společnosti Google a back-endové serverové platformy realizované v prostředí .NET a SQL databáze společnosti Microsoft. Řešení zajišťuje komunikaci a kompletní synchronizaci dat mezi mobilními zařízeními v terénu a hlavním podnikovým systémem společnosti ALBI. Mobilní aplikace pracuje v off-line režimu, aby spolehlivě fungovala, i pokud se obchodník nachází na území bez kvalitního pokrytí mobilním datovým signálem. Toto řešení, dodané společností Unicorn Systems, pomáhá obchodním zástupcům nejen na území České republiky, ale i na Slovensku a od příštího roku v Polsku.
„V minulosti jsme již využívali jinou mobilní aplikaci, nicméně nesplňovala naše nároky. Proto jsme se rozhodli pro nové řešení, které nám umožňuje být plně digitální, a nahradit tak papírové katalogy. Taková aplikace, která by nám plně vyhovovala a splňovala požadavky na User Experience na trhu nebyla, proto jsme se rozhodli aplikaci společně s firmou Unicorn Systems vyvinout. Klíčovými přínosy tohoto řešení jsou rychlost, úspora času a snadná dostupnost obchodních informací v rámci jedné tabletové aplikace,“ uvádí Jan Hajič, IT manager, ALBI Česká republika.